Skrevet 26. mars 2003 21 år Chania, Souda AB, LGSA. Og Heraklion, LGIR tror jeg det er. Vet at det er 90% charter, men det er vel mulig å finne det ut allikevel? Jeg har enda ikke funnet noe... Noen som vet om noen sider hvor det evnt. står...? takk
Skrevet 28. mars 2003 21 år Tja....så vidt jeg kan finne ut av er det Olympics Airway som flyr til Chania og ett selskap som heter AEGEEN airlines som flyr til Heraklion....
Skrevet 28. mars 2003 21 år Etter et kjapt søk i Amadeus går det 7 daglige turer fra ATH til CHQ, og 5 turer fra SKG fordelt på Olympic og Aegean, og det går 12 turer fra ATH til HER med de samme selskapene. Thomas
Skrevet 28. mars 2003 21 år Forfatter takker! ja det er nok bare Aegean og OA som har ruteflyvninger dit... kanskje et par andre småselskaper. Men skal ikke mase, men hva med charter? Noen som vet hvilke som flyr dit? Hittil har jeg funnet ut Novair, My Travel, JMC Air, Braathens, Finnair, Monarch, LOT, Fischer, Britannia, EAL, Condor/Thomas Cook, Maersk, Hapag Lloyd... Kommer ikke på fler i farta... Sikkert mange øst europeiske også... men takk igjen:)
Skrevet 28. mars 2003 21 år Forfatter ja det er det nok pga mange cruiseskip legger til der. men nå mener jeg ikke sånne "som er innom en og annen gang pga det", men sånne som flyr der fast.
Skrevet 28. mars 2003 21 år Det er jeg ikke sikker på. Jeg vil anbefale deg å sende en e-post til flyplassen.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.