Geir G Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 Hallo! Dette er bare et forslag så dere kan si hva dere vill. Kanskje det hadde vært gøy om noen hadde aransjet et møte på sereveren (foreks. rundt Bergen ) Det kunne blitt avtalt på forhånd hvem som kan være ATC. (jeg kan godt være det ) Noen follow me bil og mange piloter. Jeg anbefaler Roger Wilco! Bare et forslag! Tar gjerne i mot ideer og kritikk. Siter
Nils Krane Thvedt Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 Gjerne for meg :-) Bare det blir på kveldstid! Nils Siter
Stian Svensen Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 tja nja joa Med tanke på follow me biler, blir da ikke lett, da må alle som er med ha det på maskina for å få sett den da ! Men men Siter
Jan Petter Hovland Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Det hadde blitt rått! Nå er det jo nesten ingen folk på multiplayer utenom lørdager og søndager... Siter
Geir G Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Skrevet 26. mars 2003 ja, det var slik jeg tenkte det. Hvilkene folowme biler vi skal bruke kan avtales på forhånd. Vi kunne startet en gruppe som arangerte dette noen ganger rundt i landet!!! Jeg er veldig posetiv til dette. (synd det ikke er så mange som besøker dette emne .) Jeg skulle lagt det i Kaffekroken I vertfall håper noen blir med å arangsjere!!!! (send gjerne mail) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.