Tore Aune Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Hei! Er helt ny her, så: Hallo, hallo... Jeg lurer på om noen kan bistå i et Multiplayer-spørsmål: Hver gang jeg joiner en session, kommer jeg til riktig flyplass med riktig maskin, men - i det simulasjonen starter, "faller jeg gjennom" rwy, som om jeg var på 10 ft i oppstartpunktet, og maskinen (flyet) krasjer.. Sånn går det omatt og omatt, jeg krasjer hver gang jeg starter på ny. Hittil har jeg "reddet" meg ved å velge helikopter og løfte aw rwy før krasjen kommer, men jeg kan jo ikke holde på sånn... I tillegg får jeg - både i helikoptret og det eventuelle flyet jeg bytter til mid-air - et merkelig view jeg aldri har sette før! Viewet er et slags "mellom setene", hvor jeg blir sittende og se "opp" på panelet.. helt uflybart, helt håpløst. Har prøvd å justere dette i de vanlige view-funksjonene, helt uten effekt. Gjør oppmerksom på at disse problemene oppstår selv om jeg bruke r helt vanlige standard FS2002 fly... Noen som kan hjelpe? Ville blitt kjempetakknemlig, kunne vært artig å bruke multiplayer - som virker. T Siter
Geir G Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 hmmmm, kanskje du må installere fs på nytt? Har du NA9? kanskje det har noe med saken og gjøre? Siter
Seb Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 NA9? Det finnes da ikke! Siste versjon av Norske Flyplasser er 8. Du mener DirectX 9, ikke sant? NA=Norway Airports=Norske flyplasser Siter
NN Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 Har du installert DX9 ..? isåfall har du installert SP1 også da? Siter
Roy Halvorsen Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 Kommer han inn på MP må han ha SP1 og DX9. Var på MP i går og hørte flere som hadde dette problemet. Info til alle som spør om DX9 er installert, så kommer man ikke inn på MPserveren her uten å ha DX9. Dette har Dag tatt opp, og det står på MP-infosiden. For å få installert DX9, må du ha SP1. BASTA Så det må være noe annet som er problemet. Håper det ordner seg. Siter
Nils Krane Thvedt Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 Jeg hadde samme problem etter jeg la inn DX9 og SP1. Måtte reinstallere FS. Da virket det. Nils Siter
Geir G Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 NA9? Det finnes da ikke! Siste versjon av Norske Flyplasser er 8. Du mener DirectX 9, ikke sant? NA=Norway Airports=Norske flyplasser ÆÆh ja jeg satt og tenkete på 2 ting Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.