Skrevet 21. mars 2003 21 år Jeg tar meg tid til å spørre dere. Litt avkobling fra de vanlige spørsmålene, og diskusjonene. A) Hva er det beste flyselskapet eller flyet dere liker mest og flyr mest i Fs2002? b) Hva er favoritt Flyplassen deres?Der dere liker området og flyplassen selvsagt? For min del er det jo MyTravel som er flyet.Og favoritt Flyplass er selfølgelig Gardermoen,som kansje mange andre og har som sin favoritt flyplass. Jeg er spent på høre fra dere. Andrè
Skrevet 21. mars 2003 21 år For min del er det jo MyTravel som er flyet.Og favoritt Flyplass er selfølgelig Gardermoen,som kansje mange andre og har som sin favoritt flyplass. Så sant så sant, litt aveksling fra det gamle vanlige, MEN, jeg må bare spørre! Hvordan er det mulig å ha OSL som favoritt flyplass av alle 19765 eller hva det er som finnes i FS ? Synes du virkelig ikke at f.eks Ohare eller Narita er "kulere" Hva har OSL som de ikke har ? Det er jo bare 2 kjedelige parallelle rullebaner En av mine favoritter er KORD, KLAX og favoritt fly er SAS MD-90
Skrevet 21. mars 2003 21 år United A320 (PSS), American 762 (PIC), Delta 763 NNC og OC (PIC) LAX(WA), ORD(A2002), SNA(freware),INN(default), SOG(NA9), LHR(a2002)
Skrevet 21. mars 2003 21 år A) Flight1 Piper Meridian B) Torp (Ikke fordi den er så flott, men fordi den ikke er så langt hjemmerfa)
Skrevet 21. mars 2003 21 år Jeg flyr masse Lago Twin Otter og PSS Dash8 i Widerøe- livery. Mine favorittflyplasser er: Hasvik (Har dere sjekka den ut, den er helt rå i Norway Aiports 8!!) Årø/Molde Fornebu
Skrevet 21. mars 2003 21 år 767 (meget pent fly), 737 og DC-10... Flyplass er Chania!!! Bare elsker den flyplassen over alle andre! Den er kanskje liten, men den har skjel vettu
Skrevet 21. mars 2003 21 år Forfatter For min del er det jo MyTravel som er flyet.Og favoritt Flyplass er selfølgelig Gardermoen,som kansje mange andre og har som sin favoritt flyplass. Så sant så sant, litt aveksling fra det gamle vanlige, MEN, jeg må bare spørre! Hvordan er det mulig å ha OSL som favoritt flyplass av alle 19765 eller hva det er som finnes i FS ? Synes du virkelig ikke at f.eks Ohare eller Narita er "kulere" Hva har OSL som de ikke har ? Det er jo bare 2 kjedelige parallelle rullebaner En av mine favoritter er KORD, KLAX og favoritt fly er SAS MD-90 Vel,Gardermoen har jo en historie som jeg liker. Og jeg har reist derifra mange ganger. Og Oslo Lufthavn/Gardermoen er bare best for min del. Har ikke så mye mer å si om det. Ps: Synes du virkelig ikke at f.eks Ohare eller Narita er "kulere" Hva har OSL som de ikke har ? Ehe, at OSL er norsk
Skrevet 21. mars 2003 21 år A) Jeg flyr mest boeing 737-400, det er det flyet jeg liker best. Jeg har en del texturer så flyselskapene jeg flyr varierer. B)Det er mange fine flyplasser i verden. Gardermoen er en grei flyplass, men det er vanskelig og si hvilken flyplass jeg liker best.
Skrevet 22. mars 2003 21 år Gamle emner dør aldri men la gå... Cessna C421B, ENZV (ikke spør hvorfor ) samt ett par av de flyplassene til L&P (nyinstallert maskin, så har ikke reinstallert alt ennå).
Skrevet 23. mars 2003 21 år Forfatter Gamle emner dør aldri men la gå... Å , unnskyld. Men det er vel lenge siden det var.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.