Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

LoCost er grusomt tøft navn "" Håper det blir kjempestilige paints, men den nr. 1 ligna litt på BMI's ""

Blir seff. med i dette, er lei av Vbraa's regime ""

Skrevet

HAR

""""

Men det er det som var Airtours som har DC-10 og 767. Premiair hadde DC-10, men ikke 767.

Altså, Mytravel UK, og ikke Scandinavia:) Men nå er jo det ett selskap. Men det blir fremdeles ikke noen 767 eller DC-10 i norden.

Skrevet
Nå er fargene endret, det er flåten også.

Den består av:

• 5 stk. Dash 8-300
  • 4 stk. B737-200
  • 2 stk. B737-300
  • 1 stk. A319
  • 2 stk. A320
  • 1 stk. A321

I alt: 15 fly

Altså ingen 737-400....???

Skrevet
Nå er fargene endret, det er flåten også.

Den består av:

• 5 stk. Dash 8-300
  • 4 stk. B737-200
  • 2 stk. B737-300
  • 1 stk. A319
  • 2 stk. A320
  • 1 stk. A321

I alt: 15 fly

Altså ingen 737-400....???

Jeg regner med at Sebastian vil painte DF734,hvis han får skaffet seg det. Hvis han ikke gjør det,så må nok en annen gjøre den jobben for oss. Vi blir å gjøre slik som Virtual Norwegian,nemlig å painte en DF734,selv om vi ikke skal ha den i flåten

Skrevet

Btw. til dere ihuga MyTravel- fans så skal jeg ta en A330-200 fra Gardermoen til Las Palmas om tre dager "" Skal ta noen bilder og friste dere ""

Jeg synes flåten er bra nok som den er, men jeg savner et stort Cargo- fly, som en 744 fra Meljet, eller en A340.

Skrevet

Synes flåten er bra nok! Det som er så teit synes jeg, er når VA's har 747 og alle mulige fly, 773 osv, og burker det på usannsynlige ruter, og har livery's som er veldig urealistiske. Men dette virker bra! ikke noe 777 innenlands her nei;)

Skrevet
Btw. til dere ihuga MyTravel- fans så skal jeg ta en A330-200 fra Gardermoen til Las Palmas om tre dager "" Skal ta noen bilder og friste dere ""

Jeg synes flåten er bra nok som den er, men jeg savner et stort Cargo- fly, som en 744 fra Meljet, eller en A340.

Ååå..Du må sende noen bilder til meg eller sende de ut her på flightsim.no

Jeg gjentar. Luften er ikke det samme uten MyTravel.

""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...