Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Boring.......! Synes den skulle være litt mer SAS inspirert, for eksepmel det motsatte av SAS fargene - blåe motorer og rød hale:-)

Skrevet
Boring.......! Synes den skulle være litt mer SAS inspirert, for eksepmel det motsatte av SAS fargene - blåe motorer og rød hale:-)

Ikke alle synes SAS er så fint...

Jeg synes det var veldig fin refleks ,realisme o.l. """"""""""""""""(Hvis bildet ikke er manipulert med, da)Også er det en fin<<Snowflake paint>>

Skrevet

Jeg synes den ser ganske grei ut, ikke den aller værste, selv om den ikke minner om SAS i det hele tatt.

Og, se det positive i det.... den må da være enkel å repainte til ai-fly?!!!? ""

Skrevet

Neida, de kan jo ha flyene sine sjakkbrett mønstret for min del.

Hadde vore litt lettere å hatt flyene i samme designet.

Med F.eks rødt haleror og blå motorer som en tidligere nevnte.

Skrevet
FORDI AT DET ER ET LAVPRISKONSEPT AV SAS !!

MEN DET TRENGERIKKE MINNE OM SAS PGA. DET!

Men det er jo SAS....... Samma åssen det ser ut, men er jo greit å holde det innefor sas sine farger vel....

Skrevet

Jeg synes det hele var ganske fint!

Men hva er det det står før og etter "snowflake" foran på flyet?

Skrevet
Skikkelig nitriste greier......

i 2003 burde de kunne finne på noe bedre enn et hvitt fly med gul hale ass..

Kanskje, men mange av mine favoritt-liveries er fra 70 tallet. Den gangen var det normen å bruke kraftige farger, mye blankt metall og fartsstriper. I 2003 er hvite fly med få detaljer det vanlige. Jeg nevner i fleng: Lufthansa, SAS, BA, Quantas, Air France, Delta, EasyJet...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …