Jim Røbergvik Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 Hei! Etter at det ble gjort forandringer i multiplayer her på Flightsim.no så får jeg ikke logga meg inn på multiplayer, selv etter å ha innstallert DirectX-9 som her ble foreslått. Hadde ikke problemer med dette før og stusser jo litt på hva årsaken er til at jeg nå ikke kommer inn,trykker searsh etter å ha gjort alt som skal til men absolutt ingen ting skjer......... Noen som veit???? På forhånd takk Siter
Bjarte Benberg Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 Muffins, som regel så funker det å reinstalere fsimmen, har måtte gjort det selv da noe lignende skjedde. Siter
Bjørn Erik Stensby Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 Ser du har Windows Millenium, og det er ikke akkurat det beste når det gjelder spill. Har du mulighet til å få tak i WinXP så gjør det. Siter
Jim Røbergvik Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Skrevet 16. mars 2003 Takker for svar/tips så langt, har vært bruker av ME i to år nå uten at det har vært problemer med hverken spill eller andre programmer, så jeg tror ikke det er årsaken. Å reinnstallere FS2002..... da må jeg jo legge alle fly/paneler/sound/div.sceenery/Norske flyplasser med oppd. og hele sulamitten inn på nytt igjen....håper nå det blir siste utvei da.... blir litt av en jobb dett Kan det være andre ting enn det som er nevnt over....?? Siter
Bjarte Benberg Skrevet 17. mars 2003 Skrevet 17. mars 2003 Da jeg reinstalerte forrige gang tok jeg en backup av hele fsimulator-mappa for å være sikker på at jeg ikke mistet noe. Egentlig så er ikke dette nødvendig fordi det meste som er lagt til programmet av deg senere (fly,paneler, sound osv.) ikke vil bli slettet når du tar reinstalering. Siter
Jim Røbergvik Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Skrevet 17. mars 2003 Hei igjen! Hmmmm.... hvis så er så får jeg vel prøve med en re-innstallering.... men selv om mappene blir liggende der så tror jeg vel at hver enkelt fil må legges inn på nytt.... men-men, det vil jo vise seg Takk for hjelpa så langt Siter
Jim Røbergvik Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Skrevet 18. mars 2003 Kom til å tenke på denna kommunikasjonfila som det til stadig legges ut oppdateringer på her, FSUIPC.dll, denne har jeg aldri lagt inn noen oppdat. på, og spørsmålet er jo da om den har noen funksjon i forhold til multiplayer også?..... hmmm.... vil nødig reinnstallere FS2002 så lenge alt annet funker som det skal... Har lagt til så mye forskjelligt i det spillet at det vil ta en evighet å legge alt inn på nytt.... men må man så må man.... Mvh. Siter
Dag Johansen Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Nei. FSUIPC har ingen ting med multiplayer å gjøre, og den vil nok desverre ikke hjelpe deg. Siter
Jim Røbergvik Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Skrevet 30. mars 2003 Hallå!! Prøvde å logge meg på multiplayeren igjen igårkveld og da funka det som bara det igjen uten noen form for endringer eller reinstall.......... vart no glad no da sjø...He-he Takk for alle svar....... heiåhå!! Mvh. Siter
Gjest Skrevet 30. mars 2003 Skrevet 30. mars 2003 Ser du har Windows Millenium, og det er ikke akkurat det beste når det gjelder spill. Har du mulighet til å få tak i WinXP så gjør det. Har selv vært et offer for ME i alt for lang tid.. For meg virker hele systemet veldig ustabilt og jeg har plagdes fryktelig med mange programmer. Skal innstalere XP i morgen så da får vi se.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.