Skrevet 15. mars 2003 21 år Hei! Jeg har, med veldig god hjelp fra Sebastian Rossavik, laget et forum. Dette er ikke et Fs forum, slik som jeg hadde forrige gang... Dette er et forum med som bilspill og simulatorer. Jeg skal ha med togsimulatorer snart... Jeg håper på komentarer. Her er den. P.S Den inneholder noen bugs i påloggingen. Men hvis dere melder dere inn, som noen sikkert ikke gjør , så ta på "logg på automatisk" og gå tilbake til fremsiden på forumet når det der lycos greiene kommer frem. Trykk på oppdater, og da skal det virke.
Skrevet 15. mars 2003 21 år Et forum som føyer seg inn i rekken av utallige forum for spill på nettet. Hverken noe mer eller mindre. Er det noe mer en skal synes om det da?
Skrevet 15. mars 2003 21 år Forfatter Et forum som føyer seg inn i rekken av utallige forum for spill på nettet. Hverken noe mer eller mindre. Er det noe mer en skal synes om det da? Det er dine meninger... Så nei, i grunnen ikke. Du skal få ha dine egne meninger. veldig bra utført! Ryddig å fint Takk for det du!! Jeg håper det ikke tar lang tid å laste ned siden forresten.
Skrevet 16. mars 2003 21 år Nå forstår jeg ingenting! I følge min avatar er jeg administrator, noe jeg ABSOLUTT ikke er. Dessuten fungerer det bare halvveis, så jeg tror du må rette på noe, Tord.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.