Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Stort problem

Featured Replies

Dette har ikke noe med flyging å gjøre, men jeg håper noen kan hjelpe meg. Jeg får nemmelig ikke til å trykke på diverse linker på internett-sider. Noen går, andre ikke. Eksempler på slike linker er sånn som man kopierer og limer inn i innlegg på forum og sånt. Er det noen som har peiling på hva problemet kan være???

Jeg vet ikke hvordan man direkte løser problemet, men jeg har noen forslag som kanskje hjelper litt.

 

Hvis du bruker en popup-stopper, prøv å sette ned(eks i Freesurfer) innstillingen fra strict mode, til natural mode. Kommer ann på innstillingene i det programmet du eventuelt bruker.

 

Noe du også kan prøve, er å holde Ctrl og shift inne samtidig som du trykker på linken. Da vil den automatisk åpnes i et nytt vindu......

Tjohei!

 

Noe du også kan prøve, er å holde Ctrl og shift inne samtidig som du trykker på linken. Da vil den automatisk åpnes i et nytt vindu......

 

Det holder faktisk å bare holde inne "SHIFT" for å åpne linker man klikker på i ett nytt vindu.. ""

 

Mvh,

Thomas.

 

 

 

Dette har ikke noe med flyging å gjøre, men jeg håper noen kan hjelpe meg. Jeg får nemmelig ikke til å trykke på diverse linker på internett-sider. Noen går, andre ikke. Eksempler på slike linker er sånn som man kopierer og limer inn i innlegg på forum og sånt. Er det noen som har peiling på hva problemet kan være???

 

Hva slags :

Nettleser, Operativsystem har du ?

Hvilke linker bruker du når dette skjer ?

Bruker du proxy ?

Har du firewall ?

  • Author

Nå fungerer det plutselig igjen, men jeg har ikke peiling på hva som skjedde. Har hat problemet et par ganger før den uken også, men igår var det ekstra ille. Jeg bruker internet explorer 6, windows xp home edition og bruker den innebygde brannmuren der. Jeg vet ikke helt noe fellesnavn for disse linkene som det var problem med, men i hvertfall slike linker som kopiere og limer inn i innlegg på forum og msn blant annet. Jeg har heller ingen pop-up stopper.

Sjekk MTU-verdien på PC'n din. I noen tilfeller kan det være problemet hvis du kjører NAT via en router/firewall, eller bruker "shared internet connection" i Windows 2000/XP.

 

Det finnes en rekke tips på nettet på hvordan du gjør dette.

Her er en link til en av mange...

 

http://www.annoyances.org/exec/show/article04-006

 

Juster den ned fra 1500 til 1476 for eks. (prøv deg frem til beste resultat for deg. (høyest mulig verdi, men lav nok til at alle sidene funker raskt og greit)

 

mvh.

Helge

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.