Leif-Petter Karlsen Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 Hei! Har ett spørsmål til den som måtte ha peil.Var oppe på playern i går kveld og dro en tur til Tromsø med en kompis ett stykke bak.Jeg hadde valgt boing 737-400 der jeg har skiftet texturer på ett defoalt av den typen til norwegian sin textur.Kompisen hadde en boing 737-400 i braathhens farger.Da han kom og taxet seg inn mot gaten der jeg sto parkert etter landing,var han på min maskin også i norwegian sine farger,mens jeg på hans maskin kom opp som braathens????? Hva er grunnen til dette.Det blir jo ikke helt rett.Noen som har svar på dette.Kan det ha med hvilket defoalt fly vi har lagt respektive nye texturer på?? Siter
Stian Svensen Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 Grunnen til det er, han kan ikke se flyet/fargene du har om han ikke har det selv, og omvendt ! Enklere får jeg ikke sagt det Siter
Leif-Petter Karlsen Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Skrevet 14. mars 2003 OK.så det hjelper ikke at vi begge har både braathens737 og norwegian hvis det ikke er lastet ned fra samme.Altså at det er AKKURAT det flyet.Vi har nemlig begge begge typene.Så jeg trodde det muligens kunne være det jeg nevnte som mulig grunn.Jeg har nemlig norwegian 737 i aircraft på 0 og braathens på 1,han akkurat motsatt?? Siter
Stian Svensen Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Hvis du har samme flyet som han og du har BU livery, og han har Norwegian livery, så ser du bare BU liveryet du har fordi du ikke har Norwegian liveryet han har. ting må være likt for at det skal funke dessverre er det sånn bare Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.