Skrevet 7. januar 2000 25 år Jeg har nettopp fått tak i et Voodoo 2 3D kort. Med dette har jeg kjørt spill som krever 3D kort helt glatt (og noe som bør bety at kortet er installert riktig(?)). Men hva skjer/burde skje i FS98? Jeg merker absolutt ingen forskjell, hverken i grafikk eller frames per sec. Er noe galt? Hvordan bør oppsettet være? Håper noen kan hjelpe! Ha en god dag? Eivind
Skrevet 7. januar 2000 25 år Du må gå inn på options - preferences og velg display - display options. Derfra tar du på hardware acceleration og merker av for enable hardware acceleration. Merk av på filter texture maps og mip mapping. Trykk ok hele veien ut av menyene og trykk alt + enter for å gå i full screen og 3d. Da skal det virke. ------------------ Bent Marius Engseth 2476 Atna engsethn@online.no
Skrevet 8. januar 2000 25 år Ja, det er meget viktigt at du skifter til full screen (ALT+ENTER), ellers vil grafikken og frames være nojagtig som før du ændrede i display options. Da jeg for første gang kom til at flyve med 3d grafik, var det som at komme i en helt ny verden.....!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.