lafe johansson Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 när jag lirar online så ser jag alla andra flygplan samma som mitt eget...det är tråkigt....hur gör jag för att få fram andra modeller online......förslag???? Siter
Håkon Helgesen Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 Når jeg er ute å flyr, ser jeg samme fly som mitt eget. Dvs Har du en Cessna i samlingen din (og ikke Fokker 50), og noen logger seg på med Fokker 50 er det mest sansynlig at den vises som Cessna hos deg. DVS den bruker de flyene som du har innstalert hos deg til å vise de andre flyene med. Håper du forstår denne rotete forklaringen.... Siter
Leif-Petter Karlsen Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 Ja du må ha de flyene som de andre har så det eneste du har å gjøre er og laste ned en MASSE fly,så skal du ser det blir bedre.Ha en fin simmedag Hilsen Leifen : Siter
Einar Halvorsen Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 har dere lastet ned og installert CSL filene for skandinavia?? det er laget en utgave som har med seg de fleste nordiske flyselskapene og er denne rett installert og rett fly er valgt i SB når dere er online. vil dere kunne se andre fly slik de er pålogget. har ingen betydning hva du selv har av fly på egen PC. for den del kan du ha bare et fly der. Siter
Hans Olav Sørensen Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Et lite tips til. Husk å velge flyet du har i FP før du connecter SB. Hvis du endrer fly når du er tilkoblet, så vil du fortsatt vises som det flyet du hadde da du logget opp. Hans Olav Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.