Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jaja.. Så er det snart ferie igjen.. Har bestilt chartertur til Irak, for der er det varmt og det skal visstnok bli varmere har jeg hørt "" Neida.. Just kidding.. Skal til mitt favorittsted igjen.. Orlando.. 14 dager til ende.. Skal bo rett ved flyplassen, hvor jeg har innflyvningen til den ene banen rett utenfor hotelvinduet "" Kan en ferie bli bedre?? Skal ta endel bilder å legge de ut her når jeg kommer meg hjem igjen.. Ser absolutt frem til å sette mine ben ombord i trippel 7 èrn igjen også.. Må vel være en av de nydeligste maskinene jeg vet om, bortsett fra 747'n da.. Avreise 23 Mars kl 2010 med BA 769?? fra OSL.. Hasta la vista desk flyers ""

Skrevet
  • Forfatter

Har planer om det ja.. Så fort jeg får muligheten.. Skal kjøpe meg nytt digitalkamera når jeg er over nå, så bilder skal det bli ja ""

Skrevet

Hei!

Du får kose deg da. Ferien har begynt her, og det samme har drittværet (har vært sol og fint i flere uker, men i dag sludder det).

Når du kjøper kamera så må du tenke på dette med strøm/lader, de har ikke samme kontakt i Amerika vet du ""

Skrevet
Jaja.. Så er det snart ferie igjen.. Har bestilt chartertur til Irak, for der er det varmt og det skal visstnok bli varmere har jeg hørt "" Neida.. Just kidding.. Skal til mitt favorittsted igjen.. Orlando.. 14 dager til ende.. Skal bo rett ved flyplassen, hvor jeg har innflyvningen til den ene banen rett utenfor hotelvinduet "" Kan en ferie bli bedre?? Skal ta endel bilder å legge de ut her når jeg kommer meg hjem igjen.. Ser absolutt frem til å sette mine ben ombord i trippel 7 èrn igjen også.. Må vel være en av de nydeligste maskinene jeg vet om, bortsett fra 747'n da.. Avreise 23 Mars kl 2010 med BA 769?? fra OSL.. Hasta la vista desk flyers ""

GOD TUR..... (Ta noen bilder av noen babes også) """"

Skrevet

Kan ikke si jeg gruer meg til ferien jeg heller, får bare håpe at veiene tørker litt her, så jeg kan lufte peden litt. Lenge siden sist nå....

Du får ha en fortreffelig tur!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …