Skrevet 2. mars 2003 21 år Eg har lagt merke til at første bokstaven i nokre setningar ser ut til å forsvinne Det ser ut til å skje berre av og til (spesielt kanskje etter bilder e.l?). Nokon som veit kva som skjer
Skrevet 2. mars 2003 21 år Eg har lagt merke til at første bokstaven i nokre setningar ser ut til å forsvinne Det ser ut til å skje berre av og til (spesielt kanskje etter bilder e.l?). Nokon som veit kva som skjer I hvilken sammenheng
Skrevet 2. mars 2003 21 år Forfatter T.d. i denne posten, i første setninga etter bilda manglar første bokstaven Har sett dette i andre postar også.
Skrevet 2. mars 2003 21 år Forfatter Er det berre eg som har dette problemet? --- [image]http://home.online.no/~knnygar/bilder/flysimulatorbilder/Bokstavfeil.jpg[/image] --- K'en manglar i Kommentarer? Kan vere at han har gløymt k'en i dette tilfellet, men eg har også merka dette eit par gongar når eg skulle poste sjølv.
Skrevet 3. mars 2003 21 år Det var rart. Hos meg står det kommentarer (med k) og innlegget ser ikke ut til å være endret. Nei, dette var mystisk....
Skrevet 3. mars 2003 21 år K'en er fullt lesbar hos meg også. Underlige greier - kan det ha noe med skjerminnstillinger å gjøre, f.eks. sentrering av skjermbildet?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.