Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Avinstaller direct x 9.

Det finnes ingen enkel måte å avinstallere DirectX på (det var i alle fall slik med tidligere versjoner).

Skrevet

Hvis du først installerte DX9 og så SP1 så installer DX9 oppå SP1 igjen..

det virka her..

Å hvis du skal ha vekk DX9 så blir det et helvette for å si det mildt ""

Skrevet

Åpent brev til Bill Gates og utviklerene av directX 9:

Kjære Bill. Gratulerer med seieren. For aller første gang har du lagd et problem så stort at jeg ikke blir kvitt det. DirectX 9.0 var trolig det beste våpenet du har prestert hittil i kampen mot meg og PC'ene mine. Windows 98, NT og 3.11 klarte det nesten, Sidewinderen var et godt forsøk, Men kombinasjonen av FS2002pro, WinXP Pro og DirectX 9.0 tok meg til slutt. Om tre timer vil harddisken være formattert, alle minner om denne alliansen vil være slettet, så dette slaget er vunnet, min hovedstad beseiret og mine tropper slaktet og hengt til tørk. Så hva skjer nå, hva blir neste våpen? DirectX 10? Å! Det glemte jeg! Du kommer jo med "A century of flight" i sommer. Vil det være min dødsdom? vil harddisken brenne, Prosessorvifta løpe løpsk, eller vil kanskje CD-spilleren halshogge meg? Hva med den neste Sidewinderen? Vil du legge sprengladninger i den, slik at Force Feedback blir mer realistisk? Eller vil diskettstasjonen begynne å lage virus på diskettene istedet for å ha en sykelig trang til å formatere dem? Vil den formatere meg? Sannelig, sannelig jeg sier deg:

Denne krigen er ikke over! Jeg overlevde og vil være tilbake!

Vennlige hilsener fra Magnus Wiik

Skrevet

Nå må vi ikke bokstavlig talt lette her heller. Det ligger et enormt arbeid bak et grafikkbibliotek og derfor er det klart at ikke alt kan klaffe samtidig, selv for store software-kompanier.

Prøv å sette dere ned og programmere sammen en brukbar løsning for alle og enhver. Ett kan jeg si - det vil aldri gå.

Når det er sagt er jo DirectX en av de virkelige gode løsningene fra Microsoft. Jeg beundrer deres forretningsstrategi, men Windows beundrer jeg ikke for fem flate øre. Jeg ser ikke grunnen til å forstette videre på Winodws-plattformen (som baserer seg på det gamle CP/M-systemet), når alle andre OS velger å eskortere til SVR4 og BSD (UNIX).

Magnus

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...