Jan Petter Hovland Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Jeg har et merkelig problem med multiplayeren i Fs 2002. Da jeg instalerte DirectX9, datt bare flyet ned i bakken når jeg startet multiplayeren... Noen som har råd? Siter
John Kristansen Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Hvis du bruker directx 9 og har win xp installer sp 1. Siter
John Kristansen Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Hva er sp 1? Forkortelse for service pack 1. Finnes hos http://windowsupdate.microsoft.com Siter
Jan Petter Hovland Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Skrevet 3. mars 2003 thanx! Skal se om det virker1 Siter
Jan Petter Hovland Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Skrevet 3. mars 2003 Jeg instalerte sp 1 og problemet med at flyet datt ned i bakken forsvant...Men jeg fikk et nytt problem. Flyet danset bokstavli talt på taxi banen og veltet... hva er galt? Siter
Jan Petter Hovland Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Skrevet 3. mars 2003 Problemet var vist bare med et fly, Mirage F1...Ellers så virker multiplayeren akkuratt som den skal!!!! Tusen takk for hjelpen! Siter
Seb Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Avinstaller direct x 9. Det finnes ingen enkel måte å avinstallere DirectX på (det var i alle fall slik med tidligere versjoner). Siter
NN Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Hvis du først installerte DX9 og så SP1 så installer DX9 oppå SP1 igjen.. det virka her.. Å hvis du skal ha vekk DX9 så blir det et helvette for å si det mildt Siter
Jan Petter Hovland Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Skrevet 6. mars 2003 Jeg fikk det til å virke etter jeg instalerte sp1 Siter
Magnus Wiik Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 Åpent brev til Bill Gates og utviklerene av directX 9: Kjære Bill. Gratulerer med seieren. For aller første gang har du lagd et problem så stort at jeg ikke blir kvitt det. DirectX 9.0 var trolig det beste våpenet du har prestert hittil i kampen mot meg og PC'ene mine. Windows 98, NT og 3.11 klarte det nesten, Sidewinderen var et godt forsøk, Men kombinasjonen av FS2002pro, WinXP Pro og DirectX 9.0 tok meg til slutt. Om tre timer vil harddisken være formattert, alle minner om denne alliansen vil være slettet, så dette slaget er vunnet, min hovedstad beseiret og mine tropper slaktet og hengt til tørk. Så hva skjer nå, hva blir neste våpen? DirectX 10? Å! Det glemte jeg! Du kommer jo med "A century of flight" i sommer. Vil det være min dødsdom? vil harddisken brenne, Prosessorvifta løpe løpsk, eller vil kanskje CD-spilleren halshogge meg? Hva med den neste Sidewinderen? Vil du legge sprengladninger i den, slik at Force Feedback blir mer realistisk? Eller vil diskettstasjonen begynne å lage virus på diskettene istedet for å ha en sykelig trang til å formatere dem? Vil den formatere meg? Sannelig, sannelig jeg sier deg: Denne krigen er ikke over! Jeg overlevde og vil være tilbake! Vennlige hilsener fra Magnus Wiik Siter
Magnus Breder Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Nå må vi ikke bokstavlig talt lette her heller. Det ligger et enormt arbeid bak et grafikkbibliotek og derfor er det klart at ikke alt kan klaffe samtidig, selv for store software-kompanier. Prøv å sette dere ned og programmere sammen en brukbar løsning for alle og enhver. Ett kan jeg si - det vil aldri gå. Når det er sagt er jo DirectX en av de virkelige gode løsningene fra Microsoft. Jeg beundrer deres forretningsstrategi, men Windows beundrer jeg ikke for fem flate øre. Jeg ser ikke grunnen til å forstette videre på Winodws-plattformen (som baserer seg på det gamle CP/M-systemet), når alle andre OS velger å eskortere til SVR4 og BSD (UNIX). Magnus Siter
Jan Petter Hovland Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Skrevet 11. mars 2003 Er enig med deg...Man kan ikke lage et program som skal passe for alle...(brevet var sikkert ment som en spøk...) Siter
Magnus Wiik Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 en spøk ja Fikk ikke formattert siden maskinen her ikke har floppystasjon Siter
Ilan Sharoni Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 Du kan boot til DOS fra installasjon CD’en til Windows. Også SystemWorks (og andre systemverktøy) har en boot-CD. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.