Skrevet 27. februar 2003 21 år Er det noen av oss fedre som har forsøkt å overføre, flight sim entusiasmen til sine håpefulle? Jeg har begynt å få litt skikk på 10 åringen og 8 åringen(jenter). Den eldste begynner å mestre Chessnaen nå, taxer ut, riktig take-off, men så var det landingen da...Uten krasj nå, men i pottetåkeren. Instrumentene(navigasjon) er ennå et problem, men ILS begynner de å forstå. De to minst må jeg nok vente litt med. Hva med dere?
Skrevet 27. februar 2003 21 år Jeg prøvde i går å la min kjære få fly litt, i anledning at jeg hadde painta et fly med en delfin på halen Når jeg så på flygingen hennes fikk ordet blondine en sterkere negativ betydning
Skrevet 27. februar 2003 21 år Når jeg så på flygingen hennes fikk ordet blondine en sterkere negativ betydning He-he!
Skrevet 28. februar 2003 21 år Har sønn på 7 som i nesten ett år bare ville cræsje med fly på bakken, - men nå er heldivis lei. Nå tar han av/lander med Cessna på Torp titt og ofte. Kanskje det var god pedagogikk?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.