Posted February 26, 200322 yr Hahahaha det er det verste jeg har sett. TVnorge tekstingen skulle ha "please change departure frequency to 124,6" til å være "forandre avgangshyppighet til 124,6" ....og da lo jeg. markus
February 26, 200322 yr Går det ann? Senn det inn til en side som har sånne feil da.. Kan ikke huske iternett adressen i farta...
February 26, 200322 yr Hahahaha det er det verste jeg har sett. TVnorge tekstingen skulle ha "please change departure frequency to 124,6" til å være "forandre avgangshyppighet til 124,6" ....og da lo jeg. markus Du ser på den filmen du også ja Håper ikke alle piloter er som det da..hehe
February 26, 200322 yr Hahahaha det er det verste jeg har sett. TVnorge tekstingen skulle ha "please change departure frequency to 124,6" til å være "forandre avgangshyppighet til 124,6" ....og da lo jeg. markus LOL!
February 27, 200322 yr Author Haha! Den der var bra ! Hvilket program var det du så det på? -------------------- Mvh Børge 'Hawk' Litangen Denne filmen (TVNorge i går kveld)
February 27, 200322 yr På discovery gikk det her om dagen et program i serien "Time Time" hvor de skulle grave opp et fly som krasjet i en åker under krigen. Der presterte de å konstant oversette "fuselage" med "drivstoffledning" gjennom hele programmet. Etter hvert som hullet ble ganske stort nådde denne "drivstoffledningen" ganske store dimensjoner
February 27, 200322 yr På discovery gikk det her om dagen et program i serien "Time Time" hvor de skulle grave opp et fly som krasjet i en åker under krigen. Der presterte de å konstant oversette "fuselage" med "drivstoffledning" gjennom hele programmet. Etter hvert som hullet ble ganske stort nådde denne "drivstoffledningen" ganske store dimensjoner LOL Den var bra! Ser på Time Team jeg også, men jeg fikk ikke med meg den episoden.. Lars