Skrevet 26. februar 2003 21 år Hej Dag! Jag satt och kollade lite över nedladdningsbara filer och kom på en sak som vorde bra. Går det att skapa flera olika ingångar, kategorier, i de nedladdningsbara filbiblioteken. Följande kategorier i tex. flygplansavdelningen vorde bra: 1. Kategori med flygbolag 2. Kategori med flygplanstillverkare 3. Kategori med kompletta flygplan 4. Kategori med textturer osv. Mvh Marcus
Skrevet 28. februar 2003 21 år Jeg er enig med deg om dette, og det er faktisk ting jeg har på papiret - Jeg har kommet så langt at jeg begynner å nærme meg en slags spesifikasjon på et nytt filbibliotek. Når dette blir ferdig aner jeg ikke, men det er altså ting jeg planlegger.
Skrevet 28. februar 2003 21 år Forfatter Det låter kanon! Jag ser fram emot detta med stort intresse! Mvh Marcus
Skrevet 28. februar 2003 21 år Jeg er enig med deg om dette, og det er faktisk ting jeg har på papiret - Jeg har kommet så langt at jeg begynner å nærme meg en slags spesifikasjon på et nytt filbibliotek. Når dette blir ferdig aner jeg ikke, men det er altså ting jeg planlegger. Orker du å merke GMAX flyene sånn at vi kan søke på disse også Dag?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.