Skrevet 16. mars 2003 21 år Vanvittig bra bilde Roald. Synd dette ikke er med i DF'n Det hadde vært flott.
Skrevet 16. mars 2003 21 år Takk for den, Roy! Nei, i DF'en (Classic 737-400) hadde det ikke vært korrekt; bare Boeing NG har denne hjelpen. "De gamle" har ikke terrengdatabase i FMS. Vi får vente til noen lager 737NG med funksjonen, og dra kortet... Hilsen Roald
Skrevet 16. mars 2003 21 år Hei NÅ vil jeg ha et svar her som jeg ikke er helt inne med selv. Kan jeg få så kart jeg også i min simulerte DF 737-400 ? Mener sån med rødt der det er falig og sånt. Og hvordan legger jeg det inn.
Skrevet 16. mars 2003 21 år Takk for den, Roy! Nei, i DF'en (Classic 737-400) hadde det ikke vært korrekt; bare Boeing NG har denne hjelpen. "De gamle" har ikke terrengdatabase i FMS. Vi får vente til noen lager 737NG med funksjonen, og dra kortet... Hilsen Roald Jeg satt i cockpiten på en Dash 8-400 og der var det et slags terrengsystem. Kan ikke forklare det, men det får du selv kikke på cockpitvideoen som jeg laster opp til serveren nå.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.