Posted February 23, 200322 yr Jeg har nettopp installert seilflyet ASW-28, scenery for Starmoen og foto-sceneryene over Kristiansund og Lillestrøm. Etter at jeg gjorde det, får jeg opp en boks hver gang jeg skal logge meg inn på fs. Noe om at "...found a third party software that may not be compatible with fs2002...." Fila heter SOARRec.dll, og jeg finner den igjen i Modules-mappa. Noen som vet hvor den kommer fra, hva den er til og evt. hvorfor jeg får en slik melding? (samtidig får jeg valget mellom å "disable this software". Velger jeg ja, kommer jeg inn på vanlig måte, og tilsynelatende er alt i orden. velger jeg nei, logges jeg ut av fs igjen)
February 23, 200322 yr Hei Jan. Du kan slippe denne meldingen ved hver oppstart, hvis du åpner FS2002.cfg , som du finner i FS 2002 mappa. Legg til følgende linjer: [OLDMODULES] soarrec.dll=1
February 24, 200322 yr Author Flott! Så fort jeg kommer fra jobben.....! Hva skyldes dette egentlig? Er det tilfeldig at det dukket opp etter disse nedlastingene? Tusen takk i alle fall!
February 24, 200322 yr Dette skjer også med hostsb.dll hos meg, er det bare å legge til dette i cfg fila?: [OLDMODULES] hostsb.dll=1
February 26, 200322 yr Author Nei, det hjalp visst ikke å legge inn det tillegget! Er det noen som vet hva denne fila gjør?