Posted February 21, 200322 yr Jeg har SKIKKELIG lyst til å gjenopplive Fornebu igjen. men... Kan noen hjelpe meg?? Sånn at man kan se Twotters, Dash 7 , Caravelle, B737-200 osv. Jeg såg at du, Runar, har/hadde det! Har du noen mulighet til å hjelpe meg??over mail???? tusen takk for alle svar!
February 21, 200322 yr Jau, har Caravelle i SAS-farger, kan sende den i morgen. Har også SAS DC 9-21,Airbus A300 og DC 10 med dragehode-livery hvis det kan ha interesse.
February 22, 200322 yr Author Hadde vært av stor interesse , Runar!! Men det er også det med å få trafikken i gang inn og ut i fra Fornebu!
February 23, 200322 yr Har (endelig) sendt Caravelle og DC 9-21, Kurt. Tror det skal ligge en AFCAD-fil for Fornebu her i filbibloteket, laget av Ulf Nordin. Ja, DC 9'ern er GMAX, det er AIArdvaark sin, egentlig en DC 9-10-serie, men det er vel nært nok. -20 serien ble visstnok laget spesielt for SAS, og er en kombinasjon av skroget til -10 serien, og vinger og motorer fra -30 serien.
February 23, 200322 yr Jeg har en nesten ferdig repaint av Matts/Stellans DC9-41 med dragehode-paint. Det gjenstår kun litt småpirk, men jeg har ikke tid til å gjøre den helt ferdig, så om noen vil ha den og eventuelt forbedre den, kan jeg sende teksturfilene.