Trygve Nordo Skrevet 2. januar 2000 Skrevet 2. januar 2000 Jeg har FS98 og har flydd en del lokalt på PC’n. Synes jeg begynner å få taket på det. Har prøvd Multiplayer noen få ganger, og har BARE PROBLEMER. Bildet rykker og napper, hopper hit og dit. Må sentreres hele tida. Forferdelig vanskelig å fly. Ting slår seg dessuten på og av, tilsynelatende automatisk (autopilot, slew mode, view pan, osv.) Har kræsjet på hver eneste multiplayer-landing pga. et eller annet. Jeg har en IBM Aptiva med 64 Mb RAM og integrert skjermkort. Kan det være pga. for dårlig skjermkort? Noen tips til skjermkort-type? Mer RAM? Et annet problem: Medspillernes flytyper vises som oftest feil på min skjerm, samme andre veien. Dette til tross for at jeg har krysset av for både sending og mottakt av detaljerte fly-data under Multiplayer Settings -> Visual Details. Hadde dermed håpet at fly-teksturende ble utvekslet mellom spillerene i sesjonen. Er det ikke slik det skal fungere??? Vennlig hilsen Trygve Nordø LN_TRY Siter
Gjest Skrevet 2. januar 2000 Skrevet 2. januar 2000 Hei Trygve! Takk for i går. Jeg ser du har IBM-maskin tror ikke problemet ligger der. Jeg har selv en IBM-Aptiva 2142S46 PII-333 192MB SDRAM Savage4 PCI 32MB Fløy multiplayer også i dag og da kom de riktige flyene frem. [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] ------------------ LN-AFO Siter
Thomas Dønnestad Skrevet 2. januar 2000 Skrevet 2. januar 2000 Jeg kjører Multyplayer på to maskiner som er samme som din det går fint. For at du skal se riktig flytype må det samme flyet vær installert på begge maskinene. -----Thomas Siter
Gjest Skrevet 2. januar 2000 Skrevet 2. januar 2000 Hei Thomas! At du må ha samme fly på all mul.play maskinene skjønner jeg ikke. Jeg flyr en del MP med en som bruker helikopter, noe jeg ikke har inst.på min maskin. Jeg har også fjernet default Bellen fra FS98,men kan se de forkjellige kopterne han bruker og han ser flyene mine. [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] ------------------ LN-AFO Siter
Trygve Nordo Skrevet 2. januar 2000 Forfatter Skrevet 2. januar 2000 Hei folkens, takk for svar. Hvis det virkelig er slik at man må ha hverandres flytyper installert, ja da lurer jeg på hva "Visual Details" under Multiplayer Settings skal være godt for. Kanskje dette er alternative metoder? Noen som vet dette helt sikkert? Interessant å høre at andre har samme type maskin, da er vel ikke utstyret mitt helt på trynet allikevel, da. Jeg kommer plutselig på at jeg har reinstallert FS en gang, og er ikke sikker på om jeg tok PATCH'ene på nytt, kanskje DET er forklaringen! Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 2. januar 2000 Skrevet 2. januar 2000 Visual settings er for om du skal se når andre flygere f.eks. tar ut og inn hjul og flaps (evt. også landingslys i fs98 tror jeg). Vennlig hilsen Tarjei Lundarvollen Siter
Trygve Nordo Skrevet 7. januar 2000 Forfatter Skrevet 7. januar 2000 Har reinstallert alle patch'ene men multiplayer er like jævli! Det er som om noen fikler men "pan view" -knappen på joystick'en hele tiden mens jeg flyr. Legger merke til at det blir værre desto flere spillere som er innpå samme session. HUFFFF! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.