Roy Olav Hordvik Skrevet 14. februar 2003 Skrevet 14. februar 2003 Jeg har fått ny maskin med Win xp. Har tatt vare på alle konfigurasjoner for FS 2002. Måtte installere SB på nytt, og nå sliter jeg. Når jeg har "host"et ny multiplayersession (som så mange gange før), starter jeg SB main program. Den skal jo da søke opp min multipl.session. Dette klarer den ikke. Den bare søker, og søker, og ..... Noen som vet hva som er galt? Takk for svar. Siter
Kristian B.bood Skrevet 14. februar 2003 Skrevet 14. februar 2003 Hmm, mulig det er et XP problem. Kameraten min har også XP og det samma problemet. Han var ny med SB, så jeg tenkte jeg skulle hjelpe han, men jeg fikk det ikke til. Jeg har windows 98! Kristian B Siter
Claus Holmquist Karlsen Skrevet 14. februar 2003 Skrevet 14. februar 2003 Før du søker etter multiplayersession så kobler du ned tilgangen til internett. Når SB finner MP-session så kobler du opp internett igjen og så er det bare å kjøre på. Siter
Roy Olav Hordvik Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Skrevet 15. februar 2003 takk for svar. Dette forum er SUPERT! Men dessverre hjalp det ikke denne gangen. Jeg har nå prøvd å koble opp uten brannmur. Dette hjalp ikke. NÅr jeg prøvde på tipset over, fikk jeg feilmelding fra Direct Play Sample: Error enumerating (dvs. sertifisere) Direct Play games. Noen som har peiling? Siter
Lennart Sommarström Skrevet 16. februar 2003 Skrevet 16. februar 2003 Hej !! Hur mycket minne har du i datorn ?? XP kräver enormt med minne.Var stängde du av brandväggen i XP i service.msc ?? Siter
Hans Olav Sørensen Skrevet 16. februar 2003 Skrevet 16. februar 2003 Prøv å bruk IP 127.0.0.1 når du blir spurt om IP. Hans Olav Siter
Roy Olav Hordvik Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Skrevet 16. februar 2003 Hei takk for all hjelp. Maskinen er helt ny, med 500 et eller annet ram. Jeg stengte av brannmur, under oppsett av internett tilkoblingen. (stor forskjell på Win98 og xp....). Siter
Jørgen Birkhaug Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 Hvilken versjon av DirectX kjører du med? Siter
Lennart Sommarström Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 Hej !! Personligen tycker jag XP och FS med 512 mb är för lite.Du ska nog stänga av brandväggen i service.msc do skriver bara in detta i kör sen gå du in och inaktiverar FIrewall/internet conn här finns en massa "skit som XP laddar när du startar upp du behöver endast ett fåtal av dessa. Siter
Roy Olav Hordvik Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Skrevet 18. februar 2003 Takk til alle som prøver å hjelpe. Har ikke fått jobbet skikkelig med problemet siste dagene, men skal prøve igjen når jeg får tid. Maskinen min har ikke fil som heter service.msc. Har prøvd i "kjør..." og prøvd å søke etter den. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.