Skrevet 11. februar 2003 21 år 400 soldater fra den britiske hæren, tanks m.m er på plass rundt Heathrow i frykt for at raketter kan bli brukt til å skyte ned passasjerfly på flyplassen. Vel kanskje godt jeg ikke skal til London denne helgen....
Skrevet 11. februar 2003 21 år Nåh... Tror ikke missil-frykten er så veldig stor at det gjør noe (og skulle de lekt med raketter så hadde det ikke vært PÅ selve flyplassen, men heller et stykke ut på innflygingen)... Det er nok bare et "stunt" fra Blair for å hause opp stemningen FOR krig siden kun 30% av britene faktisk er for krigen... "Nå setter vi opp masse militært materiell på LHR for å skremme folk til å tro at terroristene skal angripe slik at de får lyst til å gå til krig for å forsvare landet!!"
Skrevet 11. februar 2003 21 år Nåh... Tror ikke missil-frykten er så veldig stor at det gjør noe (og skulle de lekt med raketter så hadde det ikke vært PÅ selve flyplassen, men heller et stykke ut på innflygingen)... Det er nok bare et "stunt" fra Blair for å hause opp stemningen FOR krig siden kun 30% av britene faktisk er for krigen... "Nå setter vi opp masse militært materiell på LHR for å skremme folk til å tro at terroristene skal angripe slik at de får lyst til å gå til krig for å forsvare landet!!" ? Er du seriøs nå eller?
Skrevet 11. februar 2003 21 år ? Er du seriøs nå eller? Jepp... Helt seriøs... ....og du har blitt lurt av Blair skjønner jeg...
Skrevet 11. februar 2003 21 år Jepp... Helt seriøs... ....og du har blitt lurt av Blair skjønner jeg... ummhm OK, javel hva skal en s... skrive?
Skrevet 11. februar 2003 21 år Kom nettopp hjem fra Heathrow med SK514 og så ikke en eneste soldat/tanks på Heathrow...
Skrevet 12. februar 2003 21 år Nåh... Tror ikke missil-frykten er så veldig stor at det gjør noe (og skulle de lekt med raketter så hadde det ikke vært PÅ selve flyplassen, men heller et stykke ut på innflygingen)... Det er nok bare et "stunt" fra Blair for å hause opp stemningen FOR krig siden kun 30% av britene faktisk er for krigen... "Nå setter vi opp masse militært materiell på LHR for å skremme folk til å tro at terroristene skal angripe slik at de får lyst til å gå til krig for å forsvare landet!!" Det hadde vel ikke falt deg inn at Blair vil beskytte landet sitt PGA en sinnsyk terror organisasjon er hissig på å lamme land med makt (som US og UK)?
Skrevet 12. februar 2003 21 år Tur i FlightSim teller ikke Det var nå en ordentlig tur, da... Jeg vil egentlig ikke spekulere, men det virker faktisk som om det var et "PR-stunt", siden tanksene og soldatene forsvant når media hadde tatt sine bilder. Personen som satt foran røntgenskjermen for håndbaggasje pratet forresten med en annen og så ikke en gang på skjermen da bagen min gikk gjennom...
Skrevet 12. februar 2003 21 år Må ikke undervurdere disse røntgenfolka, de har øyne i nakken og ørane... De kan tilogmed skilne mellom en gønner og hårføner...
Skrevet 13. februar 2003 21 år Kom hjem fra Heathrow i går jeg også! Fløy Gran Canaraia-Madrid-London-Oslo, så det var ikke så gøy og lande på EGLL når ryktene sa at de skulle plaffe ned et fly som landet på Heathrow! Så ikke så veldig mye action der borte, men jeg så da militær folk og en god del security!
Skrevet 13. februar 2003 21 år Det er IKKE veldig overraskende at slike ting skjer på et slikt tidspunkt. Det er slett ikke første gang, og er ofte en del av krigsretorikken og det psykologiske spillet. Bush & Blair trenger folket med seg, og frykt kan være et effektivt virkemiddel. I det minste er det med på å farge stemningen og sverte motparten ("de sinnsyke terroristene"). Saddam bruker slike virkemidler og andre har satt i gang lignende tiltak, og ingen bør ha illusjoner om noe annet.
Skrevet 14. februar 2003 21 år Håper av alt det ikke sjer altså! Jeg HATER Al Qaida,Taliban,EKSTREME islamister og muslimer! Har ikke lyst til å leve som i steinalderen, sånn som Bin Laden og co. gjør! At de våger å ødelegge flyene "våre"! Måtte bare si dette...
Skrevet 14. februar 2003 21 år Men så viste det seg at Blair hadde leketøyene sine på feil plass, da det ble oppdaget en mann med håndgranat i bagasjen på Gatwick. Leste det i VG i går
Skrevet 14. februar 2003 21 år Håper av alt det ikke sjer altså! Jeg HATER Al Qaida,Taliban,EKSTREME islamister og muslimer! Har ikke lyst til å leve som i steinalderen, sånn som Bin Laden og co. gjør! At de våger å ødelegge flyene "våre"! Måtte bare si dette... Hvis du har skrevet feil så er faktisk "islamister" og muslimer det samme... Hvis ikke.., betyr det at du hater alle muslimer?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.