Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Mens jeg venter på FS 2002 skal komme i posten øver jeg meg på CFS 2. Jeg har fått til lagt inn noen fly mens noen greier jeg ikke og få lagt inn. Det virker som at filene er bra, så det er nok bare noen nybegynner feil jeg gjør.

Er det noen som kan veilede meg på rett vei.

mvh

Børge ""

Skrevet

De fleste freeware add-on, har en eller annen form for dokumentasjon som følger med... Se etter filer med navn som f.eks "read me" eller "read first". Les altid disse nøye. Etter litt prøving og feiling får du nok taket på det. ""

Skrevet

Hvorfor sparer du ikke til A Century of Flight.Det er mye bedere og mere realistisk.Det burde du heller ha gjort.men,men.Jeg vet det er lenge til men er SÅ verdt pengene.Men ta og se litt på filer med sånne navn med read me og annet f.eks. Ha en god kveld. ""

Skrevet

Hvordan ved du om det er pengene værd???

I mine øjne er det bare nødvendige tilrettelser til FS02 (forbedring af ATC'en).

Det med vejret er vist på tide at de gør noget ved det, se bare hvor langt FlyII er kommet.

Så jeg må sige, at jeg ikke er sønderlig begejstret for tiltagene. Jeg havde ikke forventet mindre, og havde nok forventet mere.

Der er ingen af os der har haft dem i hånden endnu og prøvet dem, men ud fra hvad de skriver, så er jeg lidt lummer på projektet.

Desuden er der jo tradition for, at hver anden FS er en fiasko...

Ang det med flyene, så læs dokumentationen, og se evt i din FS-mappe, hvordan de andre fly ligger, herunder hvordan mapperne er bygget op og hvilke filer der ligger hvor.

/Peter

Skrevet

I mine øjne er det bare nødvendige tilrettelser til FS02 (forbedring af ATC'en).

Det med vejret er vist på tide at de gør noget ved det, se bare hvor langt FlyII er kommet.

Så jeg må sige, at jeg ikke er sønderlig begejstret for tiltagene. Jeg havde ikke forventet mindre, og havde nok forventet mere.

Der er ingen af os der har haft dem i hånden endnu og prøvet dem, men ud fra hvad de skriver, så er jeg lidt lummer på projektet.

/Peter

Ja Ja Vi er jo også nogle der samler på FS det er ligesom frimærker """"""

Men SÅ LÆNGE det går fremad kan det kun blive bedre ""

Skrevet

Ang det med flyene, så læs dokumentationen, og se evt i din FS-mappe, hvordan de andre fly ligger, herunder hvordan mapperne er bygget op og hvilke filer der ligger hvor.

/Peter

Fantes FS i 202(tohundreogto)? """"""

Skrevet

/Peter

Fantes FS i 202(tohundreogto)? """"""

Hvor har du det fra? Han forkortet FS2002 til FS02, som de fleste gjør innemellom, men fra ditt syn skulle det vel EGENTLIG være FS i år 2...

Jeg vet ikke hvor jeg har det fra...

Men jeg bare skriver det...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …