Lars Damgaard Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Jeg har problemer med både at registrere og logge på vatsim please help please!!!!!!!!!!!!!! Siter
Arild Oldervoll Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Ehm, alltid en god idé å si HVA som er problemet når du trenger hjelp Siter
Eirik Sørensen Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Forsøk heller å poste innlegg vedr. online flyvning i forumet VATSIM/IVAO. Hilsen Eirik Siter
Fredrik Hoel Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Forsøk heller å poste innlegg vedr. online flyvning i forumet VATSIM/IVAO. Hilsen Eirik er det ikke her han har skrevet det da? Siter
Kristian B.bood Skrevet 11. februar 2003 Skrevet 11. februar 2003 Innlegget ble flyttet . Hmm, det hadde vært fint om du kunne skrive litt mer detaljert. Siter
Lars Damgaard Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Skrevet 12. februar 2003 Det kan godt være at jeg ikke skrev hvad problemet var men serveren var nede (Jeg fik en mail fra vatsim) så alt var galt derfor var mit spørgsmål ikke mere specificeret men tak for svarne! sorry! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.