Seb Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 Dette har sikkert vært diskutert mange ganger før, men jeg spør igjen: Når jeg starter FS, går jeg inn på Multiplayer og gjør akkurat slik guiden her på FlightSim.no sier. Men serverens navn står ikke i ruten, så jeg kan ikke logge meg på! Har noen andre dette problemet? Siter
Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Dette har sikkert vært diskutert mange ganger før, men jeg spør igjen: Når jeg starter FS, går jeg inn på Multiplayer og gjør akkurat slik guiden her på FlightSim.no sier. Men serverens navn står ikke i ruten, så jeg kan ikke logge meg på! Har noen andre dette problemet? Sorry! Er du sikker på at du har skrevet riktig IP adresse? Siter
Andrew Thomsen Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Serveren har vært svært dårlig i flere dager, omtrent umulig å komme inn. Så et annet innlegg som mistenker DirectX9. Installerte denne i går, og har nettopp flydd en tur Engm-Encn, endelig uten problemer og laang ventetid... Siter
Dag Johansen Skrevet 11. februar 2003 Skrevet 11. februar 2003 Serveren har også fått DirectX 9 for noen dager siden, og etter det har den tydeligvis hatt noen problemer. Jeg var inne på morgenen i går og gjorde noen endringer, og for meg ser det ut som om alt gikk smertefritt i går. Ett kjent problem har vært at alle blir koblet fra innimellom, og dette er noe som skyldes et problem med DirectX 8. Med versjon 9 vil ikke dette problemet oppstå hvis alle bruker DX9. Er en inne med en tidligere versjon av DirectX kan det medføre at alle blir frakoblet på ett eller annet tidspunkt. Neste versjon av serverprogrammet vil sjekke hvilken versjon av DirectX man bruker før man får logget seg på, og da vil kun brukere med DirectX 9 komme seg inn.... Siter
Marcus Johanson Skrevet 11. februar 2003 Skrevet 11. februar 2003 Hej Dag! Betyder detta att du rekommenderar ALLA som skall köra mot servern att uppgradera till DirectX 9? Var det inte några problem med Direct X 9? Eller är de rättade nu? Det stod ju på flightsim.no att flygplan kunde bete sig konstigt m.m. Mvh Marcus Siter
Dag Johansen Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 Ja, jeg anbefaler alle å oppgradere til DirectX 9. Om alle bruker den vil vi slippe problemet med at alle plutselig blir koblet fra. I tillegg må du ha DX9 når den nye versjonen av serveren kommer. Når det gjelder problemene med DX9 har jeg skjønt det slik at dette er ting som oppstår om du har XP og ikke har lagt inn servicepack 1. Siter
Marcus Johanson Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 Hej igen! Nu har jag installerat DirectX 9 :-) Så förhoppningsvis sänker inte jag sessionerna längre. Dag, du kanske skulle skriva in detta med DirectX 9 på Multiplayersidan! Så att "nya gubbar" även ser det när de skall koppla upp sig. Kanske till och med länkar till MS hemsida där DirectX finns. När kommer nästa version av fshost? Mvh Marcus Siter
Dag Johansen Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 DX8 gjør ikke noe med hastigheten i MP sessionen, men den kan føre til at alle plutselig blir frakoblet uten grunn.. Ny versjon av FSHost skal være på gang, men når den kommer vet jeg ikke. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.