Magnus Wiik Skrevet 7. februar 2003 Skrevet 7. februar 2003 Har et rart problem: Den siste måneden har jeg prøvd å koble opp til Multiplayer. Oppkoblingen går normalt(bortsett fra at det tar tre ganger så lang tid)når jeg jeg starter på bakken så detter flyet ned i gølve Dette skjer ikke når jeg flyr vanlig. Jeg hører Touchdown-lyden og så blir alt grått. Har ISDN fra Telenor og kjører XP pro Hvis dere ikke forstår: [color:"red"] HJELP! [/color] EDIT: Glemte å si at jeg ikke ser noen andre fly, og at ?-kommandoene i Chat-Windowet ikke virket Siter
Dag Johansen Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 Ser du de andre som er koblet på serveren i chat-vinduet? Siter
Magnus Wiik Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Skrevet 8. februar 2003 nei, ikke FShost heller Skal prøve å installere DirectX 9.0, men jeg har aldri hatt problemer med 7'ern før nå... Siter
Magnus Wiik Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Skrevet 8. februar 2003 Installert DirectX, virket ikke... Har noen Directx 8 å sende meg? Siter
Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Har et rart problem: Den siste måneden har jeg prøvd å koble opp til Multiplayer. Oppkoblingen går normalt(bortsett fra at det tar tre ganger så lang tid)når jeg jeg starter på bakken så detter flyet ned i gølve Dette skjer ikke når jeg flyr vanlig. Jeg hører Touchdown-lyden og så blir alt grått. Har ISDN fra Telenor og kjører XP pro Hvis dere ikke forstår: [color:"red"] HJELP! [/color] EDIT: Glemte å si at jeg ikke ser noen andre fly, og at ?-kommandoene i Chat-Windowet ikke virket Hei! Jeg hadde det samme problemet. Det kom antakelig av at jeg hadde DirectX 9 installert. Jeg plundra mye, og fikk det ikke til. Etter hvert ble jeg så lei, at jeg installerte windows på nytt..... Prøv det! Håper du får det til! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.