Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et rart problem:

Den siste måneden har jeg prøvd å koble opp til Multiplayer. Oppkoblingen går normalt(bortsett fra at det tar tre ganger så lang tid)når jeg jeg starter på bakken så detter flyet ned i gølve Dette skjer ikke når jeg flyr vanlig. Jeg hører Touchdown-lyden og så blir alt grått.

Har ISDN fra Telenor og kjører XP pro

Hvis dere ikke forstår: [color:"red"] HJELP! [/color]

EDIT: Glemte å si at jeg ikke ser noen andre fly, og at ?-kommandoene i Chat-Windowet ikke virket

Skrevet
Har et rart problem:

Den siste måneden har jeg prøvd å koble opp til Multiplayer. Oppkoblingen går normalt(bortsett fra at det tar tre ganger så lang tid)når jeg jeg starter på bakken så detter flyet ned i gølve Dette skjer ikke når jeg flyr vanlig. Jeg hører Touchdown-lyden og så blir alt grått.

Har ISDN fra Telenor og kjører XP pro

Hvis dere ikke forstår: [color:"red"] HJELP! [/color]

EDIT: Glemte å si at jeg ikke ser noen andre fly, og at ?-kommandoene i Chat-Windowet ikke virket

Hei!

Jeg hadde det samme problemet.

Det kom antakelig av at jeg hadde DirectX 9 installert. Jeg plundra mye, og fikk det ikke til.

Etter hvert ble jeg så lei, at jeg installerte windows på nytt..... Prøv det! "" Håper du får det til! ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...