Sten Arne Bryde Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 Hei jeg har de siste dagene hatt tore problemer med å komme innpå MP servern, det samme hadde en kamerat igår kveld noen som har det samme ? S A Siter
Marcus Johanson Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 Hej! Detsamma gällde för mig och min kompis igår kväll. Vi kom heller inte åt servern. Dag, kan du starta om den? Mvh Marcus Siter
Dag Johansen Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 Uffda - Jeg la inn XP Servicepack1 på den maskinen i går, og da har det vel skjedd ett eller annet. Jeg skal se om jeg kan finne ut hva som evt. kan ha skjedd da, men det kan ta litt tid. Siter
Marcus Johanson Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 Nu kanske det är du som har brandväggen igång!?! :-D Mvh Marcus Siter
Dag Johansen Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 Nei, det var det første jeg sjekket. Jeg skal forsøke å legge inn den nye versjonen av DirectX og se om det hjelper. Siter
Dag Johansen Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 Nei, det ble ikke noe bedre med ny DirectX Jeg har skrevet til vedkommende som har laget programmet for å høre om dette er noe han har opplevd andre steder slik at jeg slipper å sitte her og lete etter en løsning som kanske er kjent. Jeg avventer derfor på svar fra han før jeg gjør noe mer med dette. Siter
Marcus Johanson Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 Har du provat att installera om fshost då? Det kanske funkar! Själv kör jag ju programmet här hemma och har servicepack1 installerat. Mvh Marcus Siter
Dag Johansen Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 Å installere programmet på nytt hjelper nok lite siden det ikke har noen installasjon (Det kjører fra en og samme mappe enkelt og greit) Men jeg tror at jeg nå har fått tingene i gang igjen etter å ha knotet litt med nettverket. Nå kan til og med jeg koble meg til serveren (noe som ikke var mulig tidligere). Dere får bare teste og se selv.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.