Per Nygaard Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Jeg har fått XP ,av en eller annen grunn får jeg ikke koblet meg opp på vatsim sitt net . Får melding " forsøket feilet " jeg har sjekket at jeg fremdeles er med i vatsim , jeg kan komme inn på Flight.sim sin muliplayer , det går greit NOW 233 Siter
Mark - Rune Bannister Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 hei! har du sjekket at brannmuren som følger med xp`en er slått av, og innstillingene dine for internett er riktig satt opp? Siter
Per Nygaard Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Skrevet 2. februar 2003 Nei jeg har ikke slått av branmurem , det vil si jeg vet ikke hvor jeg slår av den ? Siter
Mark - Rune Bannister Skrevet 2. februar 2003 Skrevet 2. februar 2003 Gjør flg: 1. Start - innstillinger - nettverkskoblinger 2. Velg din internett tilkobling - egenskaper 3: under avansert finner du den. sjekk at den er avslått. Hvis du har ADSL- vet jeg ikke hvordan du konfigurerer dette, men her kan du åpne div porter. Siter
Børge Johansen Skrevet 2. februar 2003 Skrevet 2. februar 2003 Hei. Gå inn i kontrollpanelet,så går du inn i nettverks tilkoblinger. Nå høyreklikker du på f.eks telenor (hvis det er det du har) gå inn på egenskaper ,så går du inn på avansert. Her kan du koble til/fra brannmuren. Mvh Børge Johansen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.