Skrevet 31. januar 2003 21 år JA, undskyld jeg spørger i dette forum, men jeg har virklig prøvet at søge meg igennem, snart ALT, men finder absolut ikke noget svar, på mit "lille" problem..! Når man nu "går" inn og trykker >Shift+Z<, kommer der en masse "fed" info opp. F.eks. : [color:"red"] [/color] N59'8,6'' E41'0 ALT 1879ft. HdG186 129Kts. wind000/00 FRAMES/sek=014.5 (Locked at 25Fps) og så " [color:"blue"] +1.0Gs, eller nogen gange + 0.8Gs...? [/color]...? hvad betydere det...? ..! Er der nogen derude, der kan løse det lille mysterie for meg...? På forhånd , mange takk !
Skrevet 31. januar 2003 21 år Du trenger ikke unnskylde for å spørre. Det er derfor forumet er her. Gs viser hvor mange G (gravitatsjonskrefter) flyet (og du) er utsatt for.
Skrevet 31. januar 2003 21 år Forfatter Tusind takk, for meget hurtig og presist svar..! Det hadde jeg sgu aldrig selv regnet utt.. Go' helg.....!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.