Frode Foss Skrevet 27. januar 2003 Skrevet 27. januar 2003 Uten at jeg vet hvorfor... men etter å ha installert dx9 på nytt, ble det orden på multilplayer-oppkoblingen, og alle flyene som stod med nesen ned ved gatene står nå på hjulene?!?!? Siter
Frode Foss Skrevet 28. januar 2003 Forfatter Skrevet 28. januar 2003 .... vel, etter neste oppstart av FS startet galskapen. Flyet kopper rundt som en gal ... Alle andre fly spretter også rundt omkring. Var det noen som hadde avinstallert dx9? Siter
Geir Eriksen Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 Om du kjører XP så må du legge inn Servicepack 1 som du finner hos Microsoft Siter
Sondre Aabø Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 Eller formatere som jeg pleier å gjøre når det ja du ...... Men vis du skal formatere så: Avisntalerer du FS Tar FS mappa og brenner den ut. Formaterer Legger inn FS Legger den mappa som du tokk ut og la det overskrive den nye FS mappa ;=) Dag vis du leser denne posten. Kan du gjøre så det feltet jeg skriver i nå blir litt større! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.