Skrevet 23. januar 2003 21 år Hei, alle sammen ! Som alle sikkert kan se, er jeg helt ny i dette forum, og det er mit første innlegg. (håper det virker..!) Jeg må aller først sige, at denne "side" er helt utrolig fin. Har fly-simmet i snart 1 år, men aldrig været klar over at der fantes "verdens beste SIM-side" her i Norge. Og vil derfor meget gerne støtte dette fantastiske forum med "en lille en" ! Jeg har læst, så godt jeg nu kan forstå, igennem alt med at der selvfølgelig også skal penge til at køre denne "side", men har ikke helt fået med meg, hvor meget "man" egentlig "må"/"vil" betale. Som jeg har forstået det, er det noget med 20,- / 50,- eller sådant...? Er der en eller anden, der gider at forklare en "gammel" Dansker (forøverigt flink til at flyve ) hvordan alt dette her skal gøres? For øk-støtte SKAL denne side bare ha,fra meg. Jeg kunne selvfølgelig ha' skrevet til "SIM-NO" (husker ikke hvad de hedder) direkte på en mail, men vil li'som gøre meg "synlig", med dette første innlegg, ok.? Håper ikke der er nogen der kjefter på meg for det. Jeg er jo trodsalt helt "ny"..! Atter engang, hei til jer alle. DOGGIE-FIRE (mit game-zone navn)
Skrevet 23. januar 2003 21 år Forfatter Tusind takk, Jan Otto. Den "side" har jeg så ikke været indenom. Men nu forstår jeg alt.
Skrevet 23. januar 2003 21 år Det er vel ikke på noen måte et krav at du skal donere penger. Det er helt frivillig. Men jeg synes det er flott at vi donerer, for denne siden kan vi ikke risikere å miste.
Skrevet 23. januar 2003 21 år Forfatter Er helt enig med deg Børge. Vi må absolut ikke miste denne "side". Og der allerede "doneret" et symbolsk beløb, fra "DOGGIE-FIRE". Og lige i den forbindelse, selvom jeg er helt ny i dette forum, vil opfordre ALLE, til at "spytte i kassen"! Det er trods-alt så,undskyld udtrykket, latterlig lille et beløb fra hver i sær, der kan "rede" økonomien på denne potal. For ikke at skrive et nyt innlegg, stiller jeg lige et lille spørgsmål her, ok? Hvad betyder ICQ i profilen..? Nogen har, og andre ikke..!
Skrevet 24. januar 2003 21 år Det er trods-alt så,undskyld udtrykket, latterlig lille et beløb fra hver i sær, der kan "rede" økonomien på denne potal. For de av oss som sitter med lån på rundt en million eller mere, så teller hver eneste 10-krone.. Så, den nye oppfordringen.. Støtt meg, slik at jeg kan få meg ett liv uten lån.. Det er tross alt bare "et lite beløp i måneden" .. Litt på kanten, men dog .. -Morten-
Skrevet 24. januar 2003 21 år Vel. Nå har vell ikke vi andre noe igjenn for og støtte deg med lånet, men vi har noe igjenn for og støtte flightsim .no
Skrevet 24. januar 2003 21 år Det er trods-alt så,undskyld udtrykket, latterlig lille et beløb fra hver i sær, der kan "rede" økonomien på denne potal. For de av oss som sitter med lån på rundt en million eller mere, så teller hver eneste 10-krone.. Så, den nye oppfordringen.. Støtt meg, slik at jeg kan få meg ett liv uten lån.. Det er tross alt bare "et lite beløp i måneden" .. Litt på kanten, men dog .. -Morten- Hey....lukter jeg stakkars meg eller? Hva har lånet ditt med flightsim.no og gjøre, det er jo absolutt frivillig og avse 15 kroner i mnd...alle har lån mer eller mindre.....det du burde gjøre er og stå opp om morgenen, titte ut av vinduet og trekke pusten...og si til deg selv...dette skylder jeg ikke fem øre på.....he he..
Skrevet 24. januar 2003 21 år Joda.. Dere hadde gjort meg lykkelig som gjeldsfri Og, nei.. Det er ikke noe "stakkars meg" .. Jeg har selv valgt å sette meg i den situasjonen jeg er i. Poenget mitt er at så mange skal ha frem at det er "så enkelt" å gi fra seg 150-200- etc etc i året .. Klart det er enkelt, og en kjempesak, men for meg så teller hver enkel krone. Ikke vondt ment, men jeg bruker da heller 200 kroner på et payware scenery/fly -Morten-
Skrevet 24. januar 2003 21 år Skjønner Morten.....var litt hummoristisk ment da...Men jeg har en hverdag som består av tempo hele dagen,,,men høydepunktet er kaffe, sig,,,og denne webben..he he er helt fly gal, som de fleste her tenker jeg.....stå på for glade gutter ordner det seg...
Skrevet 24. januar 2003 21 år Jupps Var humoristisk ment det med å støtte meg også, da Selvom jeg er en del av PAI staff, så har jeg faktisk ikke støttet der heller, annet enn en god del timer nedlagt arbeid -Morten-
Skrevet 25. januar 2003 21 år Gofi skrev:Skjønner Morten.....var litt hummoristisk ment da...Men jeg har en hverdag som består av tempo hele dagen,,,men høydepunktet er kaffe, sig,,,og denne webben..he he er helt fly gal, som de fleste her tenker jeg.....stå på for glade gutter ordner det seg... Høres ut som vi to har en temmelig lik hverdag når det gjelder det du nevner. Bare det at jeg stresser også i perioder, vet ikke hva du gjør. Men nå skal man ikke klage på stress i jobben, er jo blitt status det Når det gjelder kaffen så har jeg investert i en HydroTexaco-kopp, så jeg har lett tilgang på kaffe hele dagen heldigvis...selv om jeg alltid er "on the road"
Skrevet 25. januar 2003 21 år Hvad betyder ICQ i profilen..? Nogen har, og andre ikke..! ICQ er et såkalt "Instant message"-program og gjør samme jobben som MSN Messenger, AOL Instant Messenger, og resten av "konkurrentene".
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.