Skrevet 22. januar 2003 21 år God kveld!..Jeg kommer med ett merklig spørsmål.Men når dere gutta flyr fs2002 og dere lander jo på en del/mange flyplasser.Når dere har landet o.s.v Ser dere mye på replay fra landingen dere gjorde?Om dere kansje kan gjore det bedere?Jeg vet det var dumt tema,men jeg bare lurete.Håper på gode svar Ha det godt."
Skrevet 22. januar 2003 21 år Eg ser ikkje Replay utan at eg følar at landinga gjekk meget fint elelr eg skal ta nokre screenshots av touch down.
Skrevet 22. januar 2003 21 år Jeg ser replayen om å om å om å omigjen mange ganger å ler meg skakk når jeg ser hvor dårlig jeg flyr
Skrevet 22. januar 2003 21 år Det var slettes ikke noe dumt tema Jeg ser ofte på landingene mine og får bekreftet at det er bra at jeg bare er virtuell pilot.
Skrevet 23. januar 2003 21 år Forfatter Pleier så og si se på replay hele tiden jeg.Det er så gøy å se de perfekte landingene mine. Blir jeg ikke flyver så vet ikke jeg.
Skrevet 23. januar 2003 21 år Forfatter Hehe,..Men det er som en drøm å bli flyver.Bare tenk på alt du kan se og oppleve der oppe o.s.v
Skrevet 23. januar 2003 21 år Jeg kjører nesten alltid en replay av landingene. Jeg går inn i min fsnav, plasserer towerview tilnermet der tower til airporten jeg lander er. Der er det jo alltid god utsikt
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.