Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har hørt mye om denne personen, men visste ikke at han er alvorlig syk og bare har kort tid igjen å leve. Virker på avskjedsinnlegget hans som at han er hardt rammet av kreft ""

Skal man dømme etter alle svarene så er han tydelig høyt verdsatt og respektert i flightsim-miljøet.

Noen som vet hvor gammel han er?

Skrevet

Tror han er sånn 35-40. Mye av respekten for ham skyldes måten han personlig deltok i Fly!-forumet på Avsim med grundige svar på tekniske spørsmål. Mye av grunnen tilden høye kvaliteten på Fly!-addons skyldes den informasjonen han har gitt utviklere. Har enda ikke sett at sjefen for MSFS-teamet har svart på noe som helst der.

Skrevet

Hej!

Det var ett tungt inlägg. Man blir rörd när man läser det. Fy fasen vilket öde! Trots att jag aldrig hört talas om mannen så kändes det ändå tungt att läsa hans avskedsmail.

/Marcus

Skrevet
Hej!

Det var ett tungt inlägg. Man blir rörd när man läser det. Fy fasen vilket öde! Trots att jag aldrig hört talas om mannen så kändes det ändå tungt att läsa hans avskedsmail.

/Marcus

Er litt trist dette. Jeg heller aldri snakket direkte med han, men når jeg leser posten så blir jeg litt trist. Det er stort at en mann faktisk opplyser hva man skal gjøre når han går bort, blomster og hvor begravelsen finner sted....

Skrevet
Kanskje Flightsim.no skulle samle inn penger til en blomst når den tid kommer?

Thomas

Ja,hvorfor ikke!" Det hadde han satt pris på.

Skrevet

Da er det bedre å donere en skjerv til Richard Harvey Endowed Scholarship.

http://www.avsim.com/pages/scholarship.shtml

Meget trist at Richard går bort......Han har selv tatt seg tid til å hjelpe meg via mail for et par år siden.Sendt diverse filer osv da jeg hadde problemer med et skjermkort og Fly!.Han er jo også den som i aller høyeste grad er ansvarlig for at Fly2 ble "ferdig".

Skrevet

Jeg har aldri prøvd Fly!2, men jeg skal innrømme at jeg ble veldig rørt da jeg leste avskjedsmeldingen fra Richard Harvey og svarene på meldingen og forstod hva han har bidratt med til helt inntil nå som han er døende av sykdommen sin.

Slike mennesker står det respekt av!

Skrevet

Triste nyheter dette.

Trur jaggu eg skal få liv i Fly!2 igjen og ære han på den måten....

Skrevet

Og da var det vel over...? "" Han vil bli savnet ""

Skal fyre opp min Fly! og kjøre en æresrunde for han - hva skulle vi simmere gjort uten han og Fly! teamet? Kanskje vi ikke hadde fått sett FS2002, fordi Microsoft mente at FS2000 holdt, siden de ikke hadde noen store konkurrenter?

Good bye Richard Harvey, takk for alt du ga oss. Nå skal du få vile, og slippe all smerte...

farvel ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …