Skrevet 21. januar 2003 22 år Nja,jeg har vært der en del ganger.Og jeg pleier å stå ved parkerings plassen oppe på fjellet,der ser du fly som lander bare 30m fra deg og de letter.Helt konge. Jeg står ihvartfall på fjellet.Kansje andre har noen andre meninger.Ha det godt.
Skrevet 22. januar 2003 22 år Spotting på Torp ja... Ikke så mange plasser å velge mellom da gitt... Når Rwy 36 er i bruk så er nok øverst på ansatteparkeringen det beste alternativet. Flyene takser rett foran nesa på deg, og tar av litt lenger bort. Den plassen gir deg følgende utsikt: Dash 8-100 Piper Cheyenne Boeing 737-8AS Fokker 70 Hvis Rwy 18 brukes så er det nok bedre å stikke bort til "gamle terminalen" hvor lufthavnvakta holder til. Forøvrig en plass som gir bra oversikt over det meste som måtte stå på GA-tarmac: Dash 8-100 Boeing 737-8AS Beech KingAir 90 Hvis det er bilder du er ute etter så vil jeg i tillegg anbefale planteskolen nord for Torp (I Stokke). Torp Planteskole altså. Der er det gode muligheter for fine bilder: Boeing 737-200 Airbus A320-212 Boeing 737-8AS Boeing 737-33A Dash 8-Q400 Boeing E-3B Sentry AWACS Min favorittplass er riktignok De-iceing plattformen, men dit kommer du ikke: Fokker 70 Airbus A320-214 Jaja.. Der hadde du et par tips iallefall... Mine bilder på Airpics.com
Skrevet 22. januar 2003 21 år Forfatter Ja, d må jeg si; veldig gode forslag. Takk skal du ha Kenneth!!
Skrevet 22. januar 2003 21 år Spotting på Torp ja... Ikke så mange plasser å velge mellom da gitt... Når Rwy 36 er i bruk så er nok øverst på ansatteparkeringen det beste alternativet. Flyene takser rett foran nesa på deg, og tar av litt lenger bort. Den plassen gir deg følgende utsikt: Dash 8-100 Piper Cheyenne Boeing 737-8AS Fokker 70 Hvis Rwy 18 brukes så er det nok bedre å stikke bort til "gamle terminalen" hvor lufthavnvakta holder til. Forøvrig en plass som gir bra oversikt over det meste som måtte stå på GA-tarmac: Dash 8-100 Boeing 737-8AS Beech KingAir 90 Hvis det er bilder du er ute etter så vil jeg i tillegg anbefale planteskolen nord for Torp (I Stokke). Torp Planteskole altså. Der er det gode muligheter for fine bilder: Boeing 737-200 Airbus A320-212 Boeing 737-8AS Boeing 737-33A Dash 8-Q400 Boeing E-3B Sentry AWACS Min favorittplass er riktignok De-iceing plattformen, men dit kommer du ikke: Fokker 70 Airbus A320-214 Jaja.. Der hadde du et par tips iallefall... Mine bilder på Airpics.com Det var noen sikkelige fine blider
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.