Flemming H. Larsen Skrevet 23. desember 1999 Skrevet 23. desember 1999 Hej. Hvis du mangler lidt udfordring i FS2000 i julen, så prøv denne tur: (Jeg har skrevet den herinde før, men jeg synes den skal have sin egen "topic" også): Gå til en lufthavn der hedder Baghdogra AB bane 36 Stil adf på 410 Stil Nav 1 eller 2 på 108,40 Start, drej til kurs ca. 70, climb hurtigt til 12500. Efter et lille stykke tid, fanger du VOR'en, flyv så du har Vor'en på din venstre side. Når du nærmer dig, skal du dreje ind så adf'en passer. Hvis du gør det helt rigtigt, skal du passere hen over VOR'en på adf'ens kurs. Begynd descent lige over VOR'en, gå hurtigt nedaf og land på den bane du ser ret forude. Verdens farligste lufthavn!!! (Paro) En Boeing 737 er måske lige stor nok til turen, men det kan lade sig gøre. God fornøjelse og god jul! Siter
Gjest Skrevet 23. desember 1999 Skrevet 23. desember 1999 Hei! Der tror jeg har landa. Ganske bratt fjell side.. Det gikk gale det gjorde det.. Stoppa ikke før jeg hadde rulla over hele flyplassen [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] ------------------ Hilsen Tor Harald Tessem http://home.sol.no/~thtessem Beklager evt. Skrive feil! Siter
Jan Morten Boquist Skrevet 23. desember 1999 Skrevet 23. desember 1999 Det er mulig jeg bare enkelt og greit er en god pilot . Men jeg satte ned min 737-400 enkelt og greit på første forsøk. Eller så var dette ikke så vanskelig ?! Fikk jo god veiledning oppe i første innlegg da. God jul til dere alle sammen. Jan Morten VBX056 Siter
Flemming H. Larsen Skrevet 24. desember 1999 Forfatter Skrevet 24. desember 1999 Hej Første gang jeg fløj turen var det også i 737-400 og det gik fint, men der er nogen der synes det er svært. Jeg har ikke prøvet med 747, men det kunne da være sjovt at prøve! Siter
Andreas Pettersen Skrevet 27. desember 1999 Skrevet 27. desember 1999 Hvor finner jeg Himalayasceneryet? Hadde det en gang, men finner det ikke hverken på harddisken eller i filbiblioteket! ------------------ Siter
Flemming H. Larsen Skrevet 27. desember 1999 Forfatter Skrevet 27. desember 1999 Hvis du har FS2000 så er de to lufthavne du behøver for at flyve turen med som standard, men jeg ved ikke om de to lufthavne kan downloades til FS98. Siter
Andreas Pettersen Skrevet 27. desember 1999 Skrevet 27. desember 1999 Det finnes i hvertfall et Himalayascenery til fs98! ------------------ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.