Skrevet 20. januar 2003 22 år Mulig dette er et vanvittig sprøtt innlegg, men er det noen som vet ca hvor lang leveringstid Nakshop har for å sende noen ting til Midt-Norge?? Bestillte Yoke'en og pedalene i går kveld så jeg gleder meg *LITT*
Skrevet 20. januar 2003 22 år Igår kväll!!! HA HA! Snacka om att vara otålig! Hoppas inte det dröjer för länge. :-) Mvh Marcus
Skrevet 20. januar 2003 22 år Igår kväll!!! HA HA! Snacka om att vara otålig! Hoppas inte det dröjer för länge. :-) Mvh Marcus Jeg hadde ikke forventet at den skulle komme idag, men dette skulle være en bursdagsgave "fra meg til meg", og jeg har bursdag på Fredag, så jeg lurte bare på om det var håp om at den kom før Fredagen
Skrevet 20. januar 2003 22 år Bestilte for en stund siden Scandinavian Airports, like etter jul var det vel. Jeg bor i utkant- midtnorge. Bestilte Lørdag, fikk pakken på.. hum.. torsdag. De er også kjappe å svare på kundeservicespørsmål, og er meget hyggelige
Skrevet 20. januar 2003 22 år Hmm... takk for bursdagshilsnene! Hvis det tok kun 3 dager til deg Eirik, tar det kanskje 4 til meg....Da er det vel håp likevel da
Skrevet 21. januar 2003 22 år Bare ett tips - les installasjons instruksen nøye! Den er ikke like "rett fram" som er normalt med plug & pray hardware.
Skrevet 22. januar 2003 21 år Er det noe som er spesielt viktig å huske på ved førstegangs installering?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.