Roy Halvorsen Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Prøvde for første gang å fly på Watsim. Får beskjed under opplogging til WATSIM. Id og passord ikke er gyldig????? Har jo fått dette av Watsim. Noen som vet Siter
Arild Oldervoll Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Vatsim ja. Visst ikke jeg tar feil nå så er vel det med feil passord/id bare EN av flere mulige feil i meldingen? Kontroller først at du har skrevet inn rett passord og brukerid, kontroller IP-adresse til serveren og kontroller IP'en til serveren og prøv en annen. Det virker ikke alltid visst du velger server fra listen. Forsøk å skriv inn IP-adressen manuellt (minus navnet på server). Siter
Roy Halvorsen Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Skrevet 15. januar 2003 Får prøve litt til på Vatsim . Prøvde 3 servere sist og fikk samme svar. Følger alle anvisninger til oppkobling. Blir online og velger omsider en server. Da velger jeg ut fra det Vatsim sier er aktive servere for øyeblikket. Jeg har fått ID og Passord. Men ikke noe som heter Pilot-Id som mange snakker om. Er det noe jeg har misset? Gir ikke opp nå. Siter
Edgar Hansen Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 (SITAT) Jeg har fått ID og Passord. Men ikke noe som heter Pilot-Id som mange snakker om. Er det noe jeg har misset? (SITAT) Det er ett og samme ID Siter
Hans Utne Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Hei, Så langt jeg har registrert så har Vatsim sine servere vært ute av drift siden ca kl 1830 UTC idag onsdag. Ved sjekk nå kl 2400 UTC så er det fortsatt intet liv. Dette er også bekreftet på http://www.vatsim.net sin oversikt. Mvh Hans Siter
Roy Halvorsen Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Skrevet 16. januar 2003 Takker for svar. Årsaken er vel da logisk Siter
Edgar Hansen Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Hei, Så langt jeg har registrert så har Vatsim sine servere vært ute av drift siden ca kl 1830 UTC idag onsdag. Ved sjekk nå kl 2400 UTC så er det fortsatt intet liv. Dette er også bekreftet på http://www.vatsim.net sin oversikt. Mvh Hans Merkelig,Jeg og flere andre var online i går mellom 18.30 og 20.00 UTC Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.