Gjest Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 hva bør jeg bruke? hva bruker dere? hva er mest populært? Hvor er det mest norske? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Tja, er egentlig ikke så lett å svare på det. Visst du flyr i Norge er det nok mest trafikk på VATSIM. Men det er ett eller annet, jeg vet ikke hva, som gjør at jeg liksom liker IVAO best. Visst det er ATC på både på VATSIM og IVAO for min rute så velger jeg IVAO. Jeg kan ikke forklare deg hva dette "ett eller annet" er, for jeg vet det ikke selv. Men du kan jo registrere deg hoss begge, det har jeg gjort. Smaken som baken Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Hei! Jeg liker meg best på VATSIM jeg da, men IVAO bruker jeg også litt da! Tror ikke det er så mye forskjell på IVAO og VATSIM, men jeg har følelsen av at IVAO har en litt mindre realisme enn VATSIM! Siter
Gjest Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Det finnes ikke realisme på IVAO i det hele etter min mening. Folk som registrerer seg på IVAO kan kontrolere hele Oslo Fir med en gang. Siter
Sondre Aabø Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Du har det der med å utrykke deg på en positiv måte Georg Korycki Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.