Skrevet 11. januar 2003 22 år Video fra en seilflyklubb i Nederland. Skikkelig stilig, godt samarbeid mellom lyd og bilde. http://home.no.net/nelites/Bilder/JLCsmokinhispeed.wmv
Skrevet 12. januar 2003 22 år Har noe peiling på hvor det finnes flere seilflyvideoer? Helst som viser takeoff og landing =)
Skrevet 12. januar 2003 22 år Hvis du tar deg en tur innom dfk.no og videoarkivet så ligger en av de beste videoene jeg har sett. Kan helt fint kjøres i full screen. Jeg kommer snart til å legge ut en video jeg har på kameraet, bare jeg får til å overføre den via composite kabelen. (noen som vet, Pinnacle tv-kort) Eller så kjøper jeg S-Video. Har også en rekke gode seilflyvideoer som viser det råeste av det råeste, men dessverre er disse for store for start. Er 300 mb totalt med video.
Skrevet 12. januar 2003 22 år Setter en 50 øring på at det er Lacuna Coil eller noe sånt Vet du hva låten heter? Har lastet ned en hel haug med Lacuna Coil (bra gruppe forresten ) men har ikke funnet låten på denne filmen...... Lars
Skrevet 13. januar 2003 22 år Etter litt nærmere etterforskning(spørte broren min) så kom jeg (han) fram til at det var Whitin Tempatation-Ice Queen
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.