Skrevet 10. januar 2003 22 år Etter som det kommer endel gode tips/tricks fra veteranene innen Fs2002 her på forumet(tenker på Fs2002 ny simulator innlegget) så mener jeg at det er litt teit hvis de postene som inneholder tips/tricks blir borte blant all den andre posten,gammel eller ny. Så hvorfor ikke lage en Tips/tricks side,der registrerte brukere kan skrive ned sine tips/tricks (hvordan gjøre simmen bedre etc.)og lagge de inn. Er ikke dette genialt ( det syns i hvertfall jeg:))
Skrevet 11. januar 2003 22 år Det vi kan gjøre er å kopiere slike emner over i et slags FS2002 FAQ forum her. Jeg skal se om jeg finner på noe smart for å fixe det.
Skrevet 11. januar 2003 22 år Forfatter Da blir det vel sånn at det du flytter over(tenker fortsatt på Fs2002 ny simulator inlegget ) blir KUN tipset? Eller tar du med alt?
Skrevet 11. januar 2003 22 år Jeg tenker det slik at jeg flytter alt, men legger igjen en peker i FS2002 forumet.
Skrevet 12. januar 2003 22 år Jeg tenker det slik at jeg flytter alt, men legger igjen en peker i FS2002 forumet. Dette høres bra ut!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.