Skrevet 10. januar 2003 22 år Jeg tenker det hadde vært noe om det fins en side med FS2002 Benchmark i Flightsim.no.. Kanskje det fins et på internett alt?? Jeg har snitt 5-7 FPS med min P4 2ghz, 256 sdram, GF3 ti200. Vet jeg hadde hatt bedre stunder for en stund siden "total-reinstallering" av Windows.
Skrevet 10. januar 2003 22 år Hej! Du kanske skulle kolla på denna: FS2002 Benchmark 1.2 Har inte undersökt programmet själ ännu, så skriv gärna en rad när du har testat! /hans
Skrevet 10. januar 2003 22 år Forfatter Jaja, omformulering. Jeg tenker om det fins et sted med resultater av FS2002 Benchmark.. Eller flightsim.no kan lage en. Da blir det lettere for oss fs-simmere å kunne planlegge pc-kjøp av riktig sort
Skrevet 11. januar 2003 22 år Tja - i første omgang kan vi jo bruke FS2002 forumet til det. Om det viser seg at mange poster slike tester kan vi jo sette opp en side med resultatene.
Skrevet 11. januar 2003 22 år Hej! Ja, starta en tråd och ange vilka värden som skall anges; tex. kan det vara bra att säga att man skall kolla FPS på ett bestämt "default" scenery, med alla sliders på fullt, i 1024x768, 32. Sen anger man vilken FPS man får med en Cessna 172. Till detta kommer uppgifter om CPU, minne (mängd, typ), OS, grafikkort + drivrutiner, m.m. På så vis borde man kunna göra rimliga jämförelser mellan olika datorer! /hans
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.