Kjetil Skarbø Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Hallo Prøver med et eget innlegg. Fs2002 og multiplayer, jeg kommer ikke inn på serveren. Alle portene som skal være åpne er åpen, ifølge http://www.flightsim.no/mp . Det som skjer er at etter man legger inn Ip 217.8.141.88 så søker prog litt og ingenting skjer. På the Zone klarer jeg ikke å starte opp fs2002. La inn fs2000, og klarer ikke heller her å kople meg opp. Er det noen som med teskje kan forlare meg hvordan man setter opp et Breiband LAN.(for å spille multiplayer) Min leverandør er ADSL.NO ( www.adsl.no ), routeren er Zyxel Prestige 650. Kjører win98se (for øyeblikket) Directx 9.0 etc etc.(det samme med 8.0) og ZoneAlarm pro(på/av??) Mail adressen min er kjetil.skarbo@adsl.no hvis noen har linker etc som forklarer dette. Hadde vært greit å kunne fly multi når man har invistert i breiband... Håper på svar Kjetil Skarbø Siter
Kjetil Skarbø Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Skrevet 8. januar 2003 Opp koplingen fixet Det var i routeren He he litt tabbe av meg da Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.