Skrevet 7. januar 2003 22 år noen som har noen gode forslag til hvor det er best og spotte i landet??
Skrevet 7. januar 2003 22 år Gardermoen. Mener å ha sett en hjemmeside med en liten guide for spottere på ENGM, men husker ikke linken.
Skrevet 7. januar 2003 22 år Gardermoen er nok best med tanke på trafikk ja. Men Flesland er jo helelr ikkje så gale da.. Sjekk BergenFlySpotterKlubb sin side
Skrevet 8. januar 2003 22 år Forfatter Jeg har hvert medlem av BFSK og bor like ved Gardermoen, men har lyst til å se andre flyplasser/miljøer ,som for eks. værnes,tromsø og sola . Synes selv Flesland er en kjempefin flyplass, spesielt når det gjelder miljø! :-)
Skrevet 8. januar 2003 22 år Synes Flesland er en stygg flyplass jeg og jeg synes at Sola, Stavanger flyplass that is, er liten og usedvanlig støgg
Skrevet 8. januar 2003 22 år Forfatter JEPP,jeg kunne tenkt meg en tur på Langenes , men er det vanskelig og komme ut blandt flyene, ta noen bilder og sånn?
Skrevet 8. januar 2003 22 år Gardermoen. Mener å ha sett en hjemmeside med en liten guide for spottere på ENGM, men husker ikke linken. Mulig det er Spotter's guide to Gardermoen du tenker på ?? Poul
Skrevet 8. januar 2003 22 år Forfatter Har Trmsø lufthavn i det hele tatt noen hjemmeside eller noe sånt??? Har bestemt meg for å ta meg en tur når solen kommer fram, på himmelen igjen i nord, jeg holder meg i sør for tiden...
Skrevet 8. januar 2003 22 år Jupp. Sola er klart den styggeste flyplassen i Norge. Den peneste er Værnes synes jeg Sola er jo den kuleste flyplassen i Norge!! .. ihvertfal min mening
Skrevet 8. januar 2003 22 år Har Trmsø lufthavn i det hele tatt noen hjemmeside eller noe sånt??? Har bestemt meg for å ta meg en tur når solen kommer fram, på himmelen igjen i nord, jeg holder meg i sør for tiden... AviNor
Skrevet 9. januar 2003 22 år noen som har noen gode forslag til hvor det er best og spotte i landet?? Jasså Viken,du er på farta(gikk i 8 klasse på Nordby da du gikk ut)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.