Tore Sætre Skrevet 21. desember 1999 Skrevet 21. desember 1999 Heisann Dag! Jeg vet ikke hvor mye du har fått med deg men en stor gjeng av brukerene på Flightsim.no har snakket litt med Roy på ABC Data. Vi har lyst å vise hvor stor pris vi setter på det arbeidet du har lagt ned i å skape en norsk flightsim-miljø på Flightsim.no. I følge Roy har du sett litt på en 19 tommers skjerm og 53 personer sørget for at skjermen nå er på vei til din adresse. Vi var akkurat for sen til å få den frem til jul men forhåpentligvis er den i fremme en gang i romjulen. Takk til ABC Data forøvrig som har sponset skjermen og gitt oss den til innkjøpspris! En stor takk for at du har gitt oss en lekeplass for utfordelse, meningsutvekslinger og *et* sted hvor vi finner den oppdaterte info'en til hobby'en vår! Vi vet at det ikke er en liten jobb å lage og vedlikeholde et slik web-sted. Dette er en takk for innsatsen og en hilsen om god jul og godt nytt år! Mvh hilsen: Anonym Arno Asbjørn Furu Bernt Michael Johansen Bjørn O. Henjum Christian Langvatn Dag Håkon Baardsen Eirik Sørensen Erik Axel Vollan Espen Øijordsbakken Evert Valla Frank Olav Pettersen Frode Mæland Strand Hakon Brekke Aaroen Håvard Leonardo Lund Håvard Sande Ivar Amundsen Ivar Nygård Jan Erik Kristoffersen Jan Tore Brunborg Jarl L Kristoffersen John Andreassen John-Karstein Hansen Jørn Lima Klaus P. Wiese-Hansen Leslie Salvesen Michelle Sandra Aitken Morten Hanssen Morten Nesvik Morten Nordskaug Ole Bjørn Siem Ole-Jørgen Søberg Ove Almendingen Per Erik Bø Richard Blindheim Roald Hansen Runar Oudmayer Steinar Jansen Stein-Erik Carlsen Tarjei Lundarvollen Thorleif Bang sen. Tom Berg Tom Jonny Pettersen Tom Stian Bjerk Tommy Martinsen Tor Kjetil Dahl Tore Sætre Torgeir Magnussen Torgeir Pedersen Torgeir Tveiten Vidar Øverli Øyvin Sommer Åge Olsen ------------------ Tore Sætre Oslo, Norway E-mail: tore.satre@iname.com Siter
Dag Johansen Skrevet 21. desember 1999 Skrevet 21. desember 1999 Joda, jeg tittet jo litt i den tråden selv om jeg ble bedt om å holde meg unna [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Jeg vet ikke riktig hvordan jeg skal få takket dere for dette, men jeg kan jo si det slik at jeg er veldig glad for denne gaven, og dette gir så absolutt inspirasjon til å fortsette jobben med denne siten og utvikle den videre i året som kommer. Dere får ha en riktig god jul der ute alle sammen. Dag Johansen Siter
Ivar Amundsen Skrevet 21. desember 1999 Skrevet 21. desember 1999 Den er velfortjent Dag! Vil samtidig rette en stor takk til Tore Sætre for et glimrende tiltak og flott gjenomføring av et prosjekt jeg er glad jeg fikk være med på, da dette er mye (for mye?) av min fritid. mvh Ivar Siter
Krister Bye Skrevet 22. desember 1999 Skrevet 22. desember 1999 Heisann DAG! Får vel benytte sjansen til å si GOD JUL fordi om jeg ikke var med å bidrog til din 19" skjerm. Ønsker deg en riktig god jul og et godt nyttår. MVH Krister Bye Siter
Arnt Joakim Wrålsen Skrevet 22. desember 1999 Skrevet 22. desember 1999 Samme her!!! Ha en god jul og et godt nytt år(tusen)!!!!!! [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.