Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er det samme her..

Klarer ikke å kople til på multiplayer..

Alle innstillinger er etter oppskriften.

Bruker adsl, og Lan er sattopp med de porter som beskrevet.

Zone Alarm på eller av Intet

Får vel legge inn fs98 eller 2000

TILBAKESKRITT kalles det da..

Kjetil Skarbø

Skrevet

kjører du et slags bredbånd med router? isåfall kan du hoste en DMZ (de militarized zone....eller noe slikt "")

dette med porter og slike ting fattet ikke jeg noe særlig av, så en dmz kan åpne brannmurer helt og fullstendig. risikoen er nå at andre KAN hacke seg innpå pcen din.

Skrevet

Hmm

La inn fs2000, og klarer ikke heller her å kople meg opp.

Er det noen som med teskje kan forlare meg hvordan man setter opp et Breiband LAN.(for å spille multiplayer)

Min leverandør er ADSL.NO ( www.adsl.no ), routeren er Zyxel Prestige 650. Kjører win98se (for øyeblikket) Directx 9.0 etc etc.

Mail adressen min er kjetil.skarbo@adsl.no hvis noen har linker etc som forklarer dette.

Håper på svar

Kjetil Skarbø

Skrevet

Har også samme problemet, har det egentlig noe med internettforbindelsen å gjøre? tror ikke det. Er det ikke squawkbox som skal søke i FS for å finne en session. Det hører med til historien at det virket forrige dagen, før jeg koblet meg på mulitplayerserveren. Etter det virket det ikke mer. Jeg får koblet opp mot vatsim-serveren uten problemer, men spørsmålet er om jeg får se andre sine fly/andre ser meg? Mistenker ett eller annet med IP adresser, kanskje directX?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...