Geir G Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 Jeg greier ikke å koble meg til fs.no serveren. Når jeg har skrevet in IP-adressen og sessonname trykker jeg Search. Men kan ikke trykke join. hva er galt? Siter
Dag Johansen Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 Les "bruksanvisningen"! Du skal ikke trykke host.... Siter
Kjetil Skarbø Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 Det er det samme her.. Klarer ikke å kople til på multiplayer.. Alle innstillinger er etter oppskriften. Bruker adsl, og Lan er sattopp med de porter som beskrevet. Zone Alarm på eller av Intet Får vel legge inn fs98 eller 2000 TILBAKESKRITT kalles det da.. Kjetil Skarbø Siter
Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 Etter at du har trykka search, og den har funnet flightsim.no multiplayer server.. Da må du merke den og deretter trykke join. Håper du får det til! Siter
Kjetil Skarbø Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 Den finner ikke noe server... Problemer også på MSN Game Zone også.. Surt Kjetil Siter
Dag Johansen Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 Og du er helt sikker på at portene er åpnet på ruteren din? Har du kanskje Win XP? XP har også en brannmur som stenger det meste av porter.... Siter
Åsmund Røsok Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 kjører du et slags bredbånd med router? isåfall kan du hoste en DMZ (de militarized zone....eller noe slikt ) dette med porter og slike ting fattet ikke jeg noe særlig av, så en dmz kan åpne brannmurer helt og fullstendig. risikoen er nå at andre KAN hacke seg innpå pcen din. Siter
Kjetil Skarbø Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Hmm La inn fs2000, og klarer ikke heller her å kople meg opp. Er det noen som med teskje kan forlare meg hvordan man setter opp et Breiband LAN.(for å spille multiplayer) Min leverandør er ADSL.NO ( www.adsl.no ), routeren er Zyxel Prestige 650. Kjører win98se (for øyeblikket) Directx 9.0 etc etc. Mail adressen min er kjetil.skarbo@adsl.no hvis noen har linker etc som forklarer dette. Håper på svar Kjetil Skarbø Siter
Geir G Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Skrevet 17. januar 2003 Ja, jeg har winXP? Hvordan fjerner jeg brannmurene? Siter
Geir Eriksen Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Brannmuren i XP fjerner du i nettverksoppkoblinger Høyreklikk og du får opp egenskaper. Deretter går du til avansert og fjerner haken på Brannmur Siter
Geir G Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Skrevet 18. januar 2003 Jeg ser ingen steder hvor det står brannmur Siter
Aleksander Rønning Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Hvis det er en router inne bildet her,så må det som sagt åpnes endel porter og diverse ting! Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 Ser du har Nextgentel, Geir. Da har du enten Netopia eller Cisco-modemet: For Netopia, sjekk her. For Cisco, sjekk her. EDIT: Trenger du passordet til routeren er brukernavnet "admin", og passordet "noway", hvis du/dere ikke har forandret på det. Siter
Geir G Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Skrevet 20. januar 2003 Hvordan gjør du det? Skulle spøre om det samme. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 20. januar 2003 Skrevet 20. januar 2003 Jeg ser ingen steder hvor det står brannmur Muligens du har engelsk versjon? Heter Firewall da. Ang. hvordan man åpner porter, se Daniel sitt innlegg! Hvilke porter som skal åpnes er en annen sak Siter
Geir G Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Skrevet 22. januar 2003 Det står på norsk. Men jeg kjønner ikke hvor jeg skal gjøre de erndringen som Daniel snakket om. Siter
Geir G Skrevet 24. januar 2003 Forfatter Skrevet 24. januar 2003 ingen som vet hvor jeg skal gjør de endringene? Da gir jeg opp Siter
Geir G Skrevet 24. januar 2003 Forfatter Skrevet 24. januar 2003 Er det dette som står her jeg skal gjøre? Siter
Geir G Skrevet 24. januar 2003 Forfatter Skrevet 24. januar 2003 Kan noen skrive en bruksnavisning for de portene som skal åpnes Siter
Frode Foss Skrevet 27. januar 2003 Skrevet 27. januar 2003 Har også samme problemet, har det egentlig noe med internettforbindelsen å gjøre? tror ikke det. Er det ikke squawkbox som skal søke i FS for å finne en session. Det hører med til historien at det virket forrige dagen, før jeg koblet meg på mulitplayerserveren. Etter det virket det ikke mer. Jeg får koblet opp mot vatsim-serveren uten problemer, men spørsmålet er om jeg får se andre sine fly/andre ser meg? Mistenker ett eller annet med IP adresser, kanskje directX? Siter
Geir G Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Skrevet 13. februar 2003 trenger du et extra program for å spille påå multiserveren? Siter
Geir G Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Skrevet 14. februar 2003 hva skal jeg skrive på "dest. prt ID"? I Netopiaen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.