Skrevet 5. januar 2003 22 år Heisann folkens! Nå trenger jeg (Vegar) deres hjelp til å gi meg litt trafikk å handle. Jeg skal ha senior student test på Oslo Gardermoen i kveld (søndag) klokken 1930 til ca. 21.00. Jeg trenger mange fly inn og ut fra flyplassen og håper på godt oppmøte! [color:"red"] [/color]
Skrevet 5. januar 2003 22 år Hmmm-to controller-tester på samme kveld? Jeg har veldig lyst til å komme, men da må jeg få internett til å funke
Skrevet 5. januar 2003 22 år Du store verden!To CTR-tester på en kveld. Får ønske deg lykke til Vegar! Skal nemelig ta samme testen jeg også,fra Kl.21:00-23:00 i kveld.Sitter som ENBO_V_APP og det kan jo bli uhyre mye trafikk denne Søndagskvelden.. LYKKE TIL VEGAR! -------------------------------------------------------- SAS583 NOW966 ATC
Skrevet 5. januar 2003 22 år Forfatter Jepp! Håper det blir en kveld med mye trafikk! Gjelder bare å få reklamert nok om dette...trenger noen skikkelige utfordringer i kveld! Tusen takk skal du ha, Einar! Ønsker deg også LYKKE TIL!!!!
Skrevet 5. januar 2003 22 år Forfatter TUSEN HJERTELIG TAKK ALLE SAMMEN!!!! For et enormt oppmøte på Oslo Gardermoen i kveld. Jeg er meget takknemlig for dette. Tusen takk skal dere alle ha. Jeg besto S+... God natt
Skrevet 5. januar 2003 22 år Grattulerer til dere begge to ja=) Flott jobbet Einar og Vegard Hilsen SAS636(ENBR-ENGM) DC
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.