Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Norwegian Air Shuttle maler om sine F-50

Featured Replies

I dag tidligt kom NAS sin F-50, LN-BBB, til ENHD helt hvitmalt. Det kan vel kun bety at de skal male sine 6 fokker-50 fly til norwegian.no farger

 

Lurer på hvem som får æren av å være halepryd ?:)

Jeg kommer til å savne de gamle fargene.

 

Det blir vel litt rart å se Fokker 50 i Norwegian farger da, men de blir sikkert fine.

 

Lurer på hvem som får æren av å være halepryd ?:)

 

Ari Ben? ""

 

 

Stemmer på.. hmmm...

 

Quisling! (eller hvordan det nå staves) ""

Valgerd! ""

 

De kongelige er det SISTE jeg vil se på norske fly. Som om vi ikke betaler og hedrer dem nok som det er, og betaler dem nok apanasje av skattepengene våre. Gå republikk ""

 

Ole Reistad er en person som burde komme seg på halen til et fly ganske fort.

 

Seriøst: Kjell Aukrust fortjener det... Det samme gjør Ivo Caprino. ""

Eg kjem nok til å sakne dei gamle fine Fokker 50 maskinane ja.. "" Men blir litt stilig og med Norwegian scheme ""

Ole Gunnar Solskjær

Ole Gunnar Solskjær

 

ikke snakk om... Heller Ari Behn ""

 

Enig!! "" Men kva med Arne Brimi? """"

Seriøst: Kjell Aukrust fortjener det... Det samme gjør Ivo Caprino. ""

 

Det var en god ide

Det må iallefall være noen som har gjort noe bra for det norske folk, og ikke Mette-Marit som bare sitter og venter på oppmerksomhet

Seriøst: Kjell Aukrust fortjener det... Det samme gjør Ivo Caprino. ""

 

Det var en god ide

Det må iallefall være noen som har gjort noe bra for det norske folk, og ikke Mette-Marit som bare sitter og venter på oppmerksomhet

 

[color:"red"] Dag har gjort noe for oss 2666 medlemer (eller noe sånt) av ca 4,4milioner i Norge (det er en begynnelse) [/color] ""

Helt seriøs: Pappa kjenner sjefen (han eier også ca.40% av aksjene) i Norwegan jeg kan be pappa spørre!

Lurer på hvem som får æren av å være halepryd ?:)

 

Selvklare kandidater:

 

Morten Harket

Paal Waaktaar Savoy

Magne Furuholmen

 

Morten.

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.