Gjest Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 FSHost 2.2 Observer 33d 6h 52m fshost har fløyet i 33 dager. Han må være supermann Hva ler du av? du:he he he Siter
Dag Johansen Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 FSHost er serveren..... Den trenger da ikke å være noen supermann for å være oppe i 33 døgn Siter
NN Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 quote: Opprinnelig postet av Dag Johansen: FSHost er serveren..... Den trenger da ikke å være noen supermann for å være oppe i 33 døgn Har du telenor linje som meg så er du supermann om du greier å være online 33døgn Håper på bedring på uptime når jeg får NGT i hus om en uke eller 3 Siter
Gjest Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 quote: Opprinnelig postet av Thomas.Hjartarson: quote: Opprinnelig postet av Dag Johansen: FSHost er serveren..... Den trenger da ikke å være noen supermann for å være oppe i 33 døgn Har du telenor linje som meg så er du supermann om du greier å være online 33døgn Håper på bedring på uptime når jeg får NGT i hus om en uke eller 3 Jeg har telenor vdsl gjennom telefon ledningen (prøveprosjekt). Det er litt hakking på tven men innternet er bra nok ,men 33 dager uten feil er umuligt Siter
Stian Berg Hansen Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 quote: Opprinnelig postet av Torbjørn Dalland: Jeg har telenor vdsl gjennom telefon ledningen (prøveprosjekt). Det er litt hakking på tven men innternet er bra nok ,men 33 dager uten feil er umuligt Hva har TV'en å gjøre med telefon ledninga? Siter
Rolf E. Robberstad Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 vil tippe det er det forsøksprosjektet hvor det går tvsignaler gjennom tlf-ledningen, teste ut fremtidige marked etc etc etc Siter
Gjest Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 quote: Opprinnelig postet av Rolf E. Robberstad: vil tippe det er det forsøksprosjektet hvor det går tvsignaler gjennom tlf-ledningen, teste ut fremtidige marked etc etc etc helt rett Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.